Купив позавчора вечором я собі бумер. Ось вирішив почати вести бортовик, так як історія автомобіля - це важлива річ для його власника. Пошуки живого 34-го кузову з нормальним m50 мотором (головні 2 критерії мого пошуку) по західній Україні та Київській області зайняли у мене рівно 6 місяців. Купувати машину я не поспішав, передивився мабуть з 40 автомобілів, а вартих уваги побачив одиниці. І всі ті "живі" bmw e34 мали цінник в районі 6000$.
Але навіть у них мене все не влаштовувало. Адже я хотів:
1) Не ржавий, не гнилий, поварений, нормально пофарбований кузов;
2) Мотор m50b25 в гарному стані;
3) В нормальному стані, негримлячу ходову;
4) Ручну кпп;
5) Чорний колір;
6) Шкіряний салон спортсіт;
7) Широку "морду";
8) Бажано, якісну газову установку 4-го покоління, яка встановлювалась не дуже давно;
...і дрібниці...
9) Не провисший потолок;
10)Робочий люк;
11)Затоновані вікна;
12)Сигналізацію;
13)Гарний вихлоп;
14)Нормальну музику;
...і т.д. і т.п.
Ітак. На автомобіль який я купив, я давно придивлявся, але не мав змоги оглянути так як вона знаходилась в Харкові, а ціна була "космічна". Але після 6 місяців невдалих пошуків "ідеальної" e34, витративши багато часу, нервів і коштів, я подзвонив по оголошенню в Харків. Після телефонної розмови зрозумів, що людина машину береже, і продавати не спішить. Тобто на великий торг розраховувати не було причин. Я почав задумуватись де ж взяти кошти, і як з'їздити в Харків. На той час для мене це було проблемою. Через 3 тиждні я зустрівся з власником автомобіля в Полтаві(по домовленості він виїхав назустріч). Щойно побачивши даний автомобіль на парковці місцевого Мак Дональдсу я зрозумів, що цей автомобіль має стати моїм. Так і сталось. Після детального огляду я виявив лише дрібниці:
-не працював лівий задній склопідйомник;
-була дірка (розміром з коробку сірників) в шкірі на спинці сидіння водія.
-в насадці куліси переключення передач була тріщина, і вона трошки "грала" під час перемикання передач;
-була пара незначних, неглибоких, малопомітних подряпин на кузові розмірами від 1 до 7 сантиметрів.
І це все! Як Ви помітили проблем по мотору, кузову (не враховуючи подряпини) чи ходовій я не назвав. А всі 14 критеріїв мого пошуку "ідеалу" були виконані. Недовго думаючи, я придбав даний автомобіль з незначним торгом і поїхав додому.
На другий день, після покупки авто, побачив 4 помилки на БК:
1) Низький рівень охолоджуючої рідини в радіаторі;
2) Низький рівень масла в двигуні;
3) Потрібно замінити тормозні колодки;
4) Прочитайте інструкцію до автомобіля.
Я зразу перевірив рівень антифризу в радіаторі і рівень масла в двигуні. Обидва були близько поділки min, але ще не досягали її. Попередній власник сказав, що відколи масло замінив, відтоді нічого й не доливав. Проїхав він десь 6 тисяч. Я зрозумів що мені при першій можливості потрібно замінити мастило. А щоб бути спокійним, я зразу поїхав в автомобільний магази і купив 1л зеленого антифризу(такий як був в радіаторі) і 1л масла Castrol Magnatec 5-w30 AP А3/В4 такого ж як було залите в мотор. Залив по пів літри обох рідин і показники стали в нормі. Помилка про охолоджуючу рідину на БК пропала, а про масло залишилась. Мабуть не коректно працює датчик рівня масла в двигуні, тому що по щупу все в нормі. Датчик зносу тормозних колодок теж несправний, тому що всі колодки по кругу нові стоять. Ітак в мене залишилось 3 помилки, які виправлені і не є доречними, мабуть доведеться скинути їх комп'ютерним шляхом (тормозні колодки, масло в двигуні, і порада прочитати інструкцію до автомобіля)