Spets

Пользователи
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Информация

  • Имя
    Дмитро
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Київ

Контакты

  • Сотовый
    380965784040

Достижения Spets

Прохожий

Прохожий (2/12)

0

Репутация

  1. 29.05.16 поломались 2 повзунки лівого переднього склопідйомника. Після розбору виявив, що там не було фіксуючих скоб. Замовив комплект повзунків з скобами (4 шт) - 65 грн. Коли прийдуть, встановлю.
  2. а что мешает написать человеку прямо личку??? Я новенький здесь. Буду знать.
  3. Я на рахунок куска шкіри чорної на сидіння. Можна будь ласка фото і ціну..хотів би купити.
  4. Есть робочмй но слизаны 3 зубчика. Под восстановление. Отдам дешево. Моторчик живенький. Надіслано від мого IQ451, використовуючи Tapatalk
  5. Ловіть фото. І так...пройшло 3 тиждні з моменту покупки моєї мрії. 1. Помилка про рівень масла пропала через пару проїдених мною кілометрів, після того як я його долив. 2. Замінив задній лівий ел. склопідйомник так як на старому позлизувались зубці півмісяця - 376 грн 3. Попідклеював задні дверні карты клеєм "Момент" (45грн) і "ПВА" (20 грн) 4. Придбав нову дерев'яну ручку КПП (та що була потріскалась і хитається) - 367 грн 5. Купив 3 шильдики: "525і" і 2 шт. "М///" - 160 + 128 + 33 грн 6. Купив оригінальний домкрат, так як в авто не було зовсім ніякого - 286 грн 7. Був на СТО "Автосервіс" - 120 грн. Підняв автомобіль на підйомнику, щоб оглянути днище. Виявив одну відкручену гайку рульової тяги. Закрутив. Дно зовсім не ржаве в чудовому стані, було оброблене чимось, але вже давненько. Всі пороги ідеальні, піддомкратники теж. Виявив зовсім не сильне підтікання масла з кришки клапанів. В відпустці заміню. Причиною заїзду на СТО стало заїдання педалі щеплення, але це було дуже рідко. Сказали, що його потрібно замінити. Ціна роботи порядку 1,5 к. Саму сцепу в неті поки бачив нову за 4500 грн оригінальну, за 3500 фуфло. Але я то знаю як гроші заробляються. В відпустці буду крутити сам. З гідравлікою щеплення сказали, що все норм. Але судячи по їх огляду я не впевнений, що вони праві. Надіюсь на Ваші поради з приводу сцепи. Описую детально симтоми: педаль щеплення раз на день може після вижиму залишитись втопленою, але варто її легенько відтягнути вверх і вона нормально відпружинює в своє звичайне положення. Ще декілька разів помічав, що передачі важко втикаються. Наскільки я зрозумів це тому, що іноді щеплення не до кінця вижимається. Жду Ваших порад в якому напрямку працювати.
  6. Купив позавчора вечором я собі бумер. Ось вирішив почати вести бортовик, так як історія автомобіля - це важлива річ для його власника. Пошуки живого 34-го кузову з нормальним m50 мотором (головні 2 критерії мого пошуку) по західній Україні та Київській області зайняли у мене рівно 6 місяців. Купувати машину я не поспішав, передивився мабуть з 40 автомобілів, а вартих уваги побачив одиниці. І всі ті "живі" bmw e34 мали цінник в районі 6000$. Але навіть у них мене все не влаштовувало. Адже я хотів: 1) Не ржавий, не гнилий, поварений, нормально пофарбований кузов; 2) Мотор m50b25 в гарному стані; 3) В нормальному стані, негримлячу ходову; 4) Ручну кпп; 5) Чорний колір; 6) Шкіряний салон спортсіт; 7) Широку "морду"; 8) Бажано, якісну газову установку 4-го покоління, яка встановлювалась не дуже давно; ...і дрібниці... 9) Не провисший потолок; 10)Робочий люк; 11)Затоновані вікна; 12)Сигналізацію; 13)Гарний вихлоп; 14)Нормальну музику; ...і т.д. і т.п. Ітак. На автомобіль який я купив, я давно придивлявся, але не мав змоги оглянути так як вона знаходилась в Харкові, а ціна була "космічна". Але після 6 місяців невдалих пошуків "ідеальної" e34, витративши багато часу, нервів і коштів, я подзвонив по оголошенню в Харків. Після телефонної розмови зрозумів, що людина машину береже, і продавати не спішить. Тобто на великий торг розраховувати не було причин. Я почав задумуватись де ж взяти кошти, і як з'їздити в Харків. На той час для мене це було проблемою. Через 3 тиждні я зустрівся з власником автомобіля в Полтаві(по домовленості він виїхав назустріч). Щойно побачивши даний автомобіль на парковці місцевого Мак Дональдсу я зрозумів, що цей автомобіль має стати моїм. Так і сталось. Після детального огляду я виявив лише дрібниці: -не працював лівий задній склопідйомник; -була дірка (розміром з коробку сірників) в шкірі на спинці сидіння водія. -в насадці куліси переключення передач була тріщина, і вона трошки "грала" під час перемикання передач; -була пара незначних, неглибоких, малопомітних подряпин на кузові розмірами від 1 до 7 сантиметрів. І це все! Як Ви помітили проблем по мотору, кузову (не враховуючи подряпини) чи ходовій я не назвав. А всі 14 критеріїв мого пошуку "ідеалу" були виконані. Недовго думаючи, я придбав даний автомобіль з незначним торгом і поїхав додому. На другий день, після покупки авто, побачив 4 помилки на БК: 1) Низький рівень охолоджуючої рідини в радіаторі; 2) Низький рівень масла в двигуні; 3) Потрібно замінити тормозні колодки; 4) Прочитайте інструкцію до автомобіля. Я зразу перевірив рівень антифризу в радіаторі і рівень масла в двигуні. Обидва були близько поділки min, але ще не досягали її. Попередній власник сказав, що відколи масло замінив, відтоді нічого й не доливав. Проїхав він десь 6 тисяч. Я зрозумів що мені при першій можливості потрібно замінити мастило. А щоб бути спокійним, я зразу поїхав в автомобільний магази і купив 1л зеленого антифризу(такий як був в радіаторі) і 1л масла Castrol Magnatec 5-w30 AP А3/В4 такого ж як було залите в мотор. Залив по пів літри обох рідин і показники стали в нормі. Помилка про охолоджуючу рідину на БК пропала, а про масло залишилась. Мабуть не коректно працює датчик рівня масла в двигуні, тому що по щупу все в нормі. Датчик зносу тормозних колодок теж несправний, тому що всі колодки по кругу нові стоять. Ітак в мене залишилось 3 помилки, які виправлені і не є доречними, мабуть доведеться скинути їх комп'ютерним шляхом (тормозні колодки, масло в двигуні, і порада прочитати інструкцію до автомобіля)