Можу помилятися, але я чув такий дзвін: Багато виробників запчастин, спеціалізуються на конкретному вузькому сегменті - це зрозуміло і логічно. Але для ширшої торгівлі розширюють свій асортимент закуповуючи "непрофільні" деталі у інших виробників та перепаковують їх - це своєрідний маркетинг, і він працює. За рахунок такої "додаткової виручки" виробництво отримує можливість здешевити собівартість свого основного профільного товару. Так от якщо говорити за Мейли, то вони спеціалізуються і мають власне виробництво по запчастинах для підвіски - відповідно все що ви купите у Мейла по підвісці, буде їхнім оригінальним, за що вони "ручаются". А все інше це буде закупівля та перепаковка. Аналогічно Равіль - це виробник якісних підшипних пар. Тоб то, все що вертиться на шариках та треться на втулках буде їхнім оригінальним, і матиме гарантовану якість. А от все інше - знову ж перепаковка. Таким чином, за багатьох виробників гуляють розмови що ніби то вони пакувальники. Насправді воно трохи і так, але не зовсім.
Возможно потому что ТРВ специализируется на амортизаторах, а рулевые колонки, в частности, перепаковывает.