this is the "end" BMW M50 2.5


Рекомендуемые сообщения

перейшов до рихтовки задньої частини ,вижимав звичайним домкратом+бруски.як було і як стало ,можна прослідкувати. саме перше, що заспокоїло ,що щілина між ущільнювачем і дверима пропала,стало на місце, діагональ на задньому склі - на 5 мм не сходиться ,але це дрібниці, трохи перетянув. на ніч залишив кришу в напрузі домкрата. тепер що не радує, полотно криші велике ,хвиль,і вмятин ,ореолів -багато, тут або звертатись до майстрів ,що без фарбування виправляють(дорого),або самому. подумаю.може ще й зрізати доведеться. а взагалі криша-  проблемна деталь, тяжко з нею.

post-5681-0-69123300-1428048479_thumb.jpg

post-5681-0-70771900-1428048573_thumb.jpg

post-5681-0-28461300-1428048615_thumb.jpg

post-5681-0-51816300-1428048698_thumb.jpg

post-5681-0-98504900-1428048810_thumb.jpg

post-5681-0-62452600-1428048899_thumb.jpg

post-5681-0-88941800-1428048996_thumb.jpg

post-5681-0-72371500-1428049063_thumb.jpg

post-5681-0-78945300-1428049149_thumb.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

BOCHA    4

Крыша - это неимоверный геморрой.  Старший брат (дипломированный по двум специальностям автомеханик с большим опытом работы) когда-то был владельцем 323 со спаленным салоном и поведенной из-за этого крышей. Поверь - дешевле, быстрее и более правильно - поставить крышу с донора. Потянутый на крыше метал - вернуть на место не реально... Проконсультируйся со спецами как правильно отрезать крышу. В каких местах "расшивать". Думаю в Виннице донора вообще не проблема найти... 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

знаю , що геморно. але спробую, буду використовувати  єфект перенапруження металу (полотна), така собі точкова терапія. хлопак на ютубі таке зробив ,що я офігів.

https://www.youtube.com/watch?v=5l3AtB2cyQA

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Yevgeny    27

Вот мне интересно, откуда такие навыки в рихтовке??? Или по принципу глаза бояться - руки делают?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Вот мне интересно, откуда такие навыки в рихтовке??? Или по принципу глаза бояться - руки делают?

Красава, делает все по уму))))))

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Diesel666    36

Проходили недавно подобную машину ) . Желаю терпения побольше 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Вот мне интересно, откуда такие навыки в рихтовке??? Или по принципу глаза бояться - руки делают?

щось наче якось так ) ,а взагалі ,наслідую одне просте правило -  просто візьми і зроби -

Проходили недавно подобную машину ) . Желаю терпения побольше 

 

дякую за підтримку ,)

рухаюсь далі , задня частина криші -встала- нормально ,а от передня ,над рамкою трохи з косяком ,який я і сам зробив, з дуру витягував обратним молотком ,точки сварки трохи додали пружності цій частині ,хотів підправити -не пішло. довелося перерізати ,та відкрити підсилювач на криші ,із стотрони над пер.пасажиром, до речі коли відкрив - зрозумів ,чому не піддавалося ,там подвійний підсилювач ,який зігнутий, виходить, що б я не робив , давив ,вижимав ,-а до самого полотна криші над рамкою - не міг добратися ,підсилювач не давав. гнув підсилювач ,а полотно(криши) -на місці. потім вирівняю, та на точки приварю на місце. підсилювачі дуже міцні, та ще й подвійні ,після того як підрізав одну різь, зразу відчув як криша задихала.,веду до того ,що процентів на 20 , кузав тримає і криша в тому числі ,через те і не спішу зрізати її, спробую вирівняти. * батони* , ті що над дверима ,теж -дуже,дуже міцні ,вирівняти вмятинку на них ,ціла проблемма, метал подвійний, перев*язаний контактними точками.кузов дуже міцний. фото добавляю ,для наглядності. робота ще попереду.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

gek@    3

не зря же все рихтовщики утверждают что это самый удачный кузов.надежный и крепкий,а тебе респект,сам бы никогда не полез такое делать

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

це не скрізь цей кузов ,такий міцний. до речі на стапель кузов е34 та е39 - не поставиш, відсутні підпорогові борти, а це проблема. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

це не скрізь цей кузов ,такий міцний. до речі на стапель кузов е34 та е39 - не поставиш, відсутні підпорогові борти, а це проблема. 

34й ставиться,є борти, 39тоже захват інший, усі автомобілі фіксуються на стапелі,!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

 на 3.30 сек ,на истину не претендую

 

https://www.youtube.com/watch?v=YXvVK67JI3k

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 3 недели спустя...

поки суть да діло ,сьогодні вирішив змайструвати СПОТЕР  з пістолета ,варити-липнут буде від акумулятора.Вмятин багато ,та й щей грошенят колись зароблю ))))

post-5681-0-48793500-1430680137_thumb.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Petru4e    10

Молодец,но вся крыша в шпатле-это будет ужас.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

так буде ,але тільки та частина яка за люком ,ззаду ,ну і трохи над пасажирським сонце зах. козирком. Товщина буде не більше 1,5-2,5 мм, і то місцями. кислотний грунт боді 760 + звичайний грунт (акріл)+єпоксітний грунт (спектрал) і аж потім шпакля(фібер). сендвіч буде ,але з мінімальною товщиною. знаю що знайдеться багато скептичних відгуків, але я обрав такий шлях, спробую. результат всі побачать ,надіюсь на успіх.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Petru4e    10

так буде ,але тільки та частина яка за люком ,ззаду ,ну і трохи над пасажирським сонце зах. козирком. Товщина буде не більше 1,5-2,5 мм, і то місцями. кислотний грунт боді 760 + звичайний грунт (акріл)+єпоксітний грунт (спектрал) і аж потім шпакля(фібер). сендвіч буде ,але з мінімальною товщиною. знаю що знайдеться багато скептичних відгуків, але я обрав такий шлях, спробую. результат всі побачать ,надіюсь на успіх.

Шпатля просядет и будут ямки,но с другой стороны-когда на себе поймешь-научишься меня крышу)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 1 месяц спустя...

після продажу Опеля омеги В(автомат 2,0) 1996 р - з*явилися грошенята на ремонт баварця ,ну і тепер це основна машина ,і вся любов їй. за обома машинами доглядати ой як важко ,та ще й як що одна розбита. і помчали запчастини з усіх куточків України - широкі капоти ,морди бампера ,куплено повну купу нових запчастин ,помпа,роліки ,ремні і т.д. і т.п.

купив новий радіатор нісенс , і є одне питання -як кріпиться радіатор до нижньої планки ,чи точніше в що вставляється, в мене було все потрощене ,і відповідно не знаю самої конструкції. зверху кріплення є. може у кого фото є ,а ще краще саме кріплення..куплю

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

хоть би одним глазком глянути.........на кріплення

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

куплено 

-широкий капот -2200 грн

-широку ришітку+окуляри-1000 грн

-бампер з туманками -1800 грн  

все готується до інсталяції

 все куплено за людськими ціннами, за що дякую людям, які продали.

встановлено нову помпу + всі роліки+всі ремінці

post-5681-0-22667100-1436345387_thumb.jpg

post-5681-0-21556400-1436345601_thumb.jpg

post-5681-0-56057700-1436347731_thumb.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А-аааааааааа прикУпив  сало, жИРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРР

підошва -245*45*R17, диски ,навіть не знаю як я на них їздити буду.......

post-5681-0-56587500-1436447439_thumb.jpg

post-5681-0-77491500-1436448019_thumb.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу