Рекомендуемые сообщения

Nimiy    1

словом така історія: мотор м50 зранку завівся і на холостих пропрацював хвилин 3-4 поки не прогрівся і потім внезапно заглох....

після того просто не заводиться...

якщо пробувати з нажатою педалью газу то заводиться але холостого просто немає, якщо відпустити педаль мотор зразу глохне.... і при такій роботі мотору ним тарабанить ніби якісь циліндри не працюють...

також зняв і почистив регулятор ХХ так як думав що вся проблема в ньому, але проблема не вирішилась... 

куди можна ще заглянути так як думаю що проблема не з регулятором....

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

knaight    191

при включении зажигания КХХ вибрирует?

если держать обороты мотор ровно работает или тоже с перебоями?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Nimiy    1

та при включеному запалюванні якщо до регулятора ХХ доторкнутись іде вібрація...

якщо тримати педаль газу натиснотую на 10-15% то обороти ртимаються рівно не скачуть в районі 1000-1100 об/хв.

сьогодні зранку коли пішов шукати що ж ще може бути??? стикнувся з нову з тим що тепер взагалі не завилась...

попередня проблема того що не заводилась була в обриві біля розєму ДПКВ (датчик замінений на новий) після чого вилізла вже ця історія...


може проблема виникати через зміщення фаз газорозпреділення??? 

мотор перебирався, сьогодні напевно зніму кришку і щераз все перепровірю....

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

knaight    191

если бы метки ушли то она бы одинаково фигово себе вела что прогретая что холодная

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Nimiy    1

Ясно... Буду шукати діагностику хто зможе зробити на місці, бо з тими датчиками вже замучився...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Nimiy    1

Нова історія.... 

Сьогодні як виявилось у Львові проблема з тим щоб зробити діагностику біля машини... (потрібно тянути в сервіс!!!) Та меньше з тим. Так як сьогодні вона взагалі відмовилась заводитись я вирішив вернутись на сам початок і перевірити тиск бензину і іскру.

Коли викрутив свічки вони само собою були залиті але дві з них були чорні (в нагарі) а чотири вимиті до блису. і тут я зрозумів що іскри чотири свічки не працюють і тому мотор неможе завестись а просто бухтить і захльобується. 

перевіривши всі катушки, переставляючі їх між місцями вияснив що працюють тільки 2 і 6-тий розєми!!!

Чому не подається + на 1,3,4,5 ???

 

 

 

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

knaight    191

на катушке постоянно идет питание

там 3 провода

коричневый минус

зеленый плюс при зажигании(он приходит сразу с замка зажигания)

ну и сигнальный чёрный провод

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Nimiy    1

завтра заміряю і відпишу ситуацію...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Nimiy    1

на катушке постоянно идет питание

там 3 провода

коричневый минус

зеленый плюс при зажигании(он приходит сразу с замка зажигания)

ну и сигнальный чёрный провод

Ситуація наступна, заміряв розєм кожної катушки починаючи з першої при включеному запалюванні

катушка         Зелений-Коричнивий       Зелений-Чорний          

1                                 11,9                                 11,9             

2                                 11,9                                 11,0  -іскра Є         

3                                 11,9                                 11,9

4                                 11,9                                 11,7

5                                 11,9                                 11,9

6                                 11,9                                  9,8  -іскра Є  

 

 

Виходить що + є на кожному з розємів а на чотирьох хоть що хоч роби іскри всеодно немає....

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

knaight    191

нужно смотреть есть ли управляющий сигнал на катушку. Возможно выгорели транзисторы

Асцелографом стать на чёрный провод и посмотреть фронты сигнала

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Nimiy    1

Осцилографа нажаль нема...

Транзистори знаходяться в блоці мотроніка?

Як варіант можна підкинути другі мозги, чи так нічого не перевіриться?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Nimiy    1
Возможно выгорели транзисторы

405 мотронік не найшов щоб підкинути на перевірку зато розібрав свій. найшов три транзистори які в місцях припою до плати трохи накоптіли... через металевий еклан толком не видно які там ще є сюрпризи але добре видно коричнивий слід. 

завтра ще розбиру і толком гляну... але якщо всетаки транзистори перепаювати то на такі самі, чи зразу мотронік шукати....

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

knaight    191

транзисторы там перепаиваются , найти их не проблема

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Nimiy    1

транзисторы там перепаиваются , найти их не проблема

Так і зробим, будем паяти...
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 3 недели спустя...
Nimiy    1

Довгими вечорами, темними ночами сидів я і шукам транзистори які мені жити не давали... Провівши не хитрі маніпуляції тестером найшов чотири транзистори які коротили. Ну думаю вот вроді і все випаяв старі і зразу на радіоринок по нові транзистори. В оригіналі були транзистори з номером 517 2990 30016, само собою що таких не найшов і почали мені радити замінник post-2862-0-64821600-1461494061_thumb.jpg BU941ZP

Купивши 4 шт, позапаював усе на місце. Довольний біжу в гараж пробувати цей дивайс паяний в дії. Все поставив, все позакручував, ключом тик -машина завелась і працює рівно, не дьоргається словом ідеал)))

Но недовго то щастя в мене було... тільки мотор трохи прогрівся як "пшикнуло" і повалив сизий дим, як від гореної пласмаси 0_о

Я зразу заглушив, скинув клему і давай розбиратись що ж тепер не так??? 

от фото сюрпризу який мене чикав post-2862-0-42815600-1461494589_thumb.jpgpost-2862-0-64213100-1461494591_thumb.jpgpost-2862-0-43056700-1461494594_thumb.jpg

три катушки пішли гуляти в кращий світ де їх не мурдують...

Тепер потрібно зрозуміти чи проблема в транзисторах які я купив, так як всеодно прийдеться купувати нові катушки і не дуже хочеться щоб історія повторилась.

 

Якщо хтось міняв у себе транзистори то які там мають бути по аналогу. В мене мотронік 405 мотор м50в25 без ваноса... 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

knaight    191

нужно ставит те что были изначально и все должны стоять одинаковые

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Nimiy    1

нужно ставит те что были изначально и все должны стоять одинаковые

якщо транзистори різні (2 оригінал 4 замінники) то можуть катушки повздувати??? 

Де можна знайти транзистори які мають бути в оригіналі? Google халявить, неможу по них взагалі інформації найти?

чи може потрібно всі BU941ZP впаювати. Я просто не розумію чи вони мені підходять???

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

knaight    191

я брал оригинал на имраде. стоит в раене 80грн штука

заменители они увы не любят

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Nimiy    1

ясно, буду шукати оригінал

дякую

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу