правий габарит....


Рекомендуемые сообщения

Nimiy    1

Всім привіт. 

Вчора раптом здох правий габарит по всій стороні, спереду і ззаду біля стопів. 

Зразу перелопатив запобіжники №4, і 5 -усі цілі. міняв місцями між собою, теж нічого не помогло.

Потім пробував перекидувати саму кнопку на включення габаритів і ближнього світла.... теж результат нульовий.

заміряв напругу на запобіжниках +12 приходить, лампочки усі цілі.... що ще може бути?? які варіанти перевіряти?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

PhantomSky    0

Мотор м50б2.5?

При включении габаритов плюс приходит на сами лампочки?

За правую сторону отвечает предохранитель №5. Можно проверить приходит ли плюс от предохранителя на выключатель. При включении габаритов должен появится плюс на 6 пине его разъема. От переключателя плюс идет на блок ЛКМ. Если сигнал везде есть, может быть проблема в блоке ЛКМ, попробовать поменять его.

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

knaight    191

 можно в наглую подать на 6 пин переключателя (серо/желтый провод) плюс, если загорится то проблемма в переключателе

если нет то ли бо LKM модуль если это хай версия ли бо же скрутка в блоке предохранителей

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Nimiy    1

та мотор М50в25, проводка хай,

буду пробувати з 6 піном бавитись...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Nimiy    1

Довго я копався з проводкою габаритів поки не розібрав увесь блок запобіжників...от там і був сюрприз... незнаю хто і для чого але були порізані деякі кабеля і зкручені між собою на пряму :huh:

Словом за пару годин з паяльником і тестером зробв всьо як має бути. УРА Габарити є!

Але тепер сюрприз другий виліз не працює права фара ближня. На розємі фари присутні 10,5В при включенні мало б бути 12В якщо я не помиляюсь. Мені здається що на праву вже до моїх маніпуляцій 12В не подавалось бо коли розбирав розєми які йшли на 10 і 11 запобіжники були закорочені між собою. Також лишилась ще одна релюшка яку я незнаю як задіяти? на реле підходить два коричнивих і два жовто/чорних провода post-2862-0-97541300-1465107467_thumb.jpg на одному з них завжди присутній мінус. Куди мінус з жовто/чорного провода подавати на розємі реле? і за що то реле відповідає?

ще цікавить що має бути в пустому розємі обведеному на фото...post-2862-0-84282600-1465107678_thumb.jpg  я підозрюю що такаж релюшка))) але її там не було... Чи потрібна вона там ну і знову ж таки що вона має робити?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

knaight    191

Толстый жолто/чёрный провод это реле стартера. Если машина на МКПП то там ставится перемычка заводская а на акпп уже шло реле которое срабатывало только когда селектор в паркинге.

На пустом месте если никто ничего не химичил то должно быть реле доп помпы.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Nimiy    1

З реле і пустим місцем яке обводив все ясно. 

Звідки взяти 12В на ближню праву фару? 

подається чомусь тільки 10,5В(на лівій є 12В)  вчому може бути причина? 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

knaight    191

нужно распутывать дальше проводку и смотреть что да как

на предохранителях такое же напряжение?

силовое питание на ближний свет идет с 2го пина блока LCM  дальше с 21го пина блока идет на 10й пред а с 22го на 11й.

предположу что если просадка идет только по одной стороне то питание на 2м пине нормальное и дело ли бо в проводке от  22го пина LCM до 11го предика или же подгорел сам блок

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Nimiy    1

Розковиряв LCM блок і зразу питання,

Це нормально що він посередині так залитий?

post-2862-0-24579500-1465244388_thumb.jpg

на зовнішній вигляд вроді всьо Ок? хоча є пару контактів які мене смущають.... напевно їх пропаяю... думаю гірше не буде...                         

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

knaight    191

залитый то просто лак то фигня

я бы в первую очередь обратил внимание на состояние контактов реле

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Nimiy    1

Цими вихідними ще раз вирішив все перевірити. По проводці все ОК, разом з підказками стало ясно що проблема з LKM модулем. Розковирявши його нічого на перший погляд не найшов, пропаяв тільки контакти на релюшках (на вигляд ніби як відслоїлись) гірше точно нестало. Коли ж підключив в надії що LKM модуль зрозумів що має працювати, то виявилось що я помилявся і працювати він нехоче, тобто він працює о реле в середині нього навіть замикає. Тоді Я вже почав придиратись до самого реле яке замикає контакти.... і що я бачу, виною всього є те що контакт на ножчі реле який має подаватись на 22 ножку модуля просто сплавився і при замкненні реле виходить "недоход"....

Тепер коли проблему знайдено будем пробувати найти релюшку... ну або новий модуль.... хотя проблеми у всіх одинакові, тому спачотку всетаки пробуєм шукати релюшку таку...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу