Лидеры

Популярный контент

Показан контент с высокой репутацией 03.05.2013 в Сообщения

  1. Доброго дня! Ось вирішив поділитись враженнями про свою першу машинку. Починалось все так. Прийшов побачив купив))). BMW 520I, M50, 1991 року народження (майже моя одногодка))) 330000 на спідометрі, лов версія Приїхав на ній додому як на возі, все гримить все тарахтонить, попередній власник чуть постарше мене окрім того що катався, більше нічого не робив. -_- Приїхали додому першим ділом в гараж в пошуках недостатків. Ходова в хлам, картер пробитий, гідрокомпесатори підпалені, масло нижче нижнього уровня, потолок в салоні обвис, люк не працює, стіклопідйомник лівий не працює, центральний замок не працює, салон як після зграї бішених собак одним словом ЖИГУЛИ)))). :blink: :blink: :blink: :wacko: :wacko: :wacko: Першим ділом зробили ходову так як її взагалі не було, стабілізаційні втулки в хлам, наконечники в хлам, стабілізаційні тяги в хлам ну одним словом стандартний комплект. В ході ремонта ходової була виявлена тріщина картера, при заміні масла мастера перетянули болт і тріщинка пішла по різьбі, злили масло викинули фільтр, залили різьбу спец смазкою, залили нового масла тепер протікає але дуже потехеньку. Зїздили провірити колеса, на кожному колесі дефект в колесах по 3 атмосфери можна було ними грати в баскетбол машина на 40-60 км/ч танцювала як на балу)). Зняв потолок відправив на обработку, провірив люк на люкові зламаний редуктор, їздив без потолка неділю))). За цей час накрилась передня права стойка, замінили обі на нові. Шукали редуктор люка в ітозі купили все в зборі тільки кришку свою поставив. Сідушки полная ЖООО...... скоріш за все з 91 року і не мінялись, замовили оригінальні чехли, тепер сказка. Поставили нову ризину 205/65/р15 прогадав потрібно було 215 обо 225. Хоча в поворотах при 140км/ч сидить непогано. Через дві неділі почала нагадувати BMW, покатався покатався пішли дожді, день, два, три, льють і льють тут я замічаю що в мене під ногами з коврика текстильного крутити воду можна :o :o :o . Машину знову в гараж в пошуках підтоплення, причина ЛЮК трубки з люка позаварювали в пороги, стандартна картина, повиймав сідухи, позакочував шумку і давай черпати. 5 літрів води виловив ще 5 літрів осталось в шумці в замерзнутому виді так як проходило це все цієї зими. Трубки переробив, тепер все стікає за крило і під ногами сухота. Ще трошки покатався почала моя машинка підводити то на ходу заглохне, то завести неможна, Підсказали що трабл с топлевом, знову в гараж, замінив топлевний фільтр, покатався нічого не помінялось, но про заміну фільтра не пожалів так як той був забитий в хлам. Подумав трошки і рішив заміряти тиск рампи, зробив механічний манометр заціпив на рампу і вуаля заміна насоса і всьо тіп топ. Прийшла пора і до центрального замка, передній лівий взагалі кулібіни відламали, задній лівий затік водою і заклинив, задній реанімірува, на передній придумав кріплення, вроді все зібрав, а не працює. Пішов по схемі шукати що де стоїть, все провірив весь салон перерив но в ітозі на вечір машинка замикалась від одного змаха ключа))). Проблема була в перегнивших проводах під заднею сідухою. Ось так то я приводив свою красотку в порядочек. Тепер на очереді сварочні роботи і покраска. Враження просто суперські. Якщо б давали 5 нових жигулів не обмінявби. Машина просто сказка. Так что прошу любить і жаловать ще одного поклоника Е34.
    1 балл