Nimiy 1 Поделиться Опубликовано 27 марта, 2016 словом така історія: мотор м50 зранку завівся і на холостих пропрацював хвилин 3-4 поки не прогрівся і потім внезапно заглох.... після того просто не заводиться... якщо пробувати з нажатою педалью газу то заводиться але холостого просто немає, якщо відпустити педаль мотор зразу глохне.... і при такій роботі мотору ним тарабанить ніби якісь циліндри не працюють... також зняв і почистив регулятор ХХ так як думав що вся проблема в ньому, але проблема не вирішилась... куди можна ще заглянути так як думаю що проблема не з регулятором.... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
knaight 191 Поделиться Опубликовано 28 марта, 2016 при включении зажигания КХХ вибрирует? если держать обороты мотор ровно работает или тоже с перебоями? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Nimiy 1 Автор Поделиться Опубликовано 28 марта, 2016 та при включеному запалюванні якщо до регулятора ХХ доторкнутись іде вібрація... якщо тримати педаль газу натиснотую на 10-15% то обороти ртимаються рівно не скачуть в районі 1000-1100 об/хв. сьогодні зранку коли пішов шукати що ж ще може бути??? стикнувся з нову з тим що тепер взагалі не завилась... попередня проблема того що не заводилась була в обриві біля розєму ДПКВ (датчик замінений на новий) після чого вилізла вже ця історія... може проблема виникати через зміщення фаз газорозпреділення??? мотор перебирався, сьогодні напевно зніму кришку і щераз все перепровірю.... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
knaight 191 Поделиться Опубликовано 28 марта, 2016 если бы метки ушли то она бы одинаково фигово себе вела что прогретая что холодная Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Nimiy 1 Автор Поделиться Опубликовано 29 марта, 2016 Ясно... Буду шукати діагностику хто зможе зробити на місці, бо з тими датчиками вже замучився... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Nimiy 1 Автор Поделиться Опубликовано 29 марта, 2016 Нова історія.... Сьогодні як виявилось у Львові проблема з тим щоб зробити діагностику біля машини... (потрібно тянути в сервіс!!!) Та меньше з тим. Так як сьогодні вона взагалі відмовилась заводитись я вирішив вернутись на сам початок і перевірити тиск бензину і іскру. Коли викрутив свічки вони само собою були залиті але дві з них були чорні (в нагарі) а чотири вимиті до блису. і тут я зрозумів що іскри чотири свічки не працюють і тому мотор неможе завестись а просто бухтить і захльобується. перевіривши всі катушки, переставляючі їх між місцями вияснив що працюють тільки 2 і 6-тий розєми!!! Чому не подається + на 1,3,4,5 ??? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
knaight 191 Поделиться Опубликовано 29 марта, 2016 на катушке постоянно идет питание там 3 провода коричневый минус зеленый плюс при зажигании(он приходит сразу с замка зажигания) ну и сигнальный чёрный провод Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Nimiy 1 Автор Поделиться Опубликовано 29 марта, 2016 завтра заміряю і відпишу ситуацію... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Nimiy 1 Автор Поделиться Опубликовано 30 марта, 2016 на катушке постоянно идет питание там 3 провода коричневый минус зеленый плюс при зажигании(он приходит сразу с замка зажигания) ну и сигнальный чёрный провод Ситуація наступна, заміряв розєм кожної катушки починаючи з першої при включеному запалюванні катушка Зелений-Коричнивий Зелений-Чорний 1 11,9 11,9 2 11,9 11,0 -іскра Є 3 11,9 11,9 4 11,9 11,7 5 11,9 11,9 6 11,9 9,8 -іскра Є Виходить що + є на кожному з розємів а на чотирьох хоть що хоч роби іскри всеодно немає.... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
knaight 191 Поделиться Опубликовано 30 марта, 2016 нужно смотреть есть ли управляющий сигнал на катушку. Возможно выгорели транзисторы Асцелографом стать на чёрный провод и посмотреть фронты сигнала Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Nimiy 1 Автор Поделиться Опубликовано 30 марта, 2016 Осцилографа нажаль нема... Транзистори знаходяться в блоці мотроніка? Як варіант можна підкинути другі мозги, чи так нічого не перевіриться? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
knaight 191 Поделиться Опубликовано 30 марта, 2016 можно подбросить Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Nimiy 1 Автор Поделиться Опубликовано 3 апреля, 2016 Возможно выгорели транзисторы 405 мотронік не найшов щоб підкинути на перевірку зато розібрав свій. найшов три транзистори які в місцях припою до плати трохи накоптіли... через металевий еклан толком не видно які там ще є сюрпризи але добре видно коричнивий слід. завтра ще розбиру і толком гляну... але якщо всетаки транзистори перепаювати то на такі самі, чи зразу мотронік шукати.... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
knaight 191 Поделиться Опубликовано 3 апреля, 2016 транзисторы там перепаиваются , найти их не проблема Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Nimiy 1 Автор Поделиться Опубликовано 4 апреля, 2016 транзисторы там перепаиваются , найти их не проблемаТак і зробим, будем паяти... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Nimiy 1 Автор Поделиться Опубликовано 24 апреля, 2016 Довгими вечорами, темними ночами сидів я і шукам транзистори які мені жити не давали... Провівши не хитрі маніпуляції тестером найшов чотири транзистори які коротили. Ну думаю вот вроді і все випаяв старі і зразу на радіоринок по нові транзистори. В оригіналі були транзистори з номером 517 2990 30016, само собою що таких не найшов і почали мені радити замінник BU941ZP Купивши 4 шт, позапаював усе на місце. Довольний біжу в гараж пробувати цей дивайс паяний в дії. Все поставив, все позакручував, ключом тик -машина завелась і працює рівно, не дьоргається словом ідеал))) Но недовго то щастя в мене було... тільки мотор трохи прогрівся як "пшикнуло" і повалив сизий дим, як від гореної пласмаси 0_о Я зразу заглушив, скинув клему і давай розбиратись що ж тепер не так??? от фото сюрпризу який мене чикав три катушки пішли гуляти в кращий світ де їх не мурдують... Тепер потрібно зрозуміти чи проблема в транзисторах які я купив, так як всеодно прийдеться купувати нові катушки і не дуже хочеться щоб історія повторилась. Якщо хтось міняв у себе транзистори то які там мають бути по аналогу. В мене мотронік 405 мотор м50в25 без ваноса... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
knaight 191 Поделиться Опубликовано 24 апреля, 2016 нужно ставит те что были изначально и все должны стоять одинаковые Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Nimiy 1 Автор Поделиться Опубликовано 24 апреля, 2016 нужно ставит те что были изначально и все должны стоять одинаковые якщо транзистори різні (2 оригінал 4 замінники) то можуть катушки повздувати??? Де можна знайти транзистори які мають бути в оригіналі? Google халявить, неможу по них взагалі інформації найти? чи може потрібно всі BU941ZP впаювати. Я просто не розумію чи вони мені підходять??? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
knaight 191 Поделиться Опубликовано 24 апреля, 2016 я брал оригинал на имраде. стоит в раене 80грн штука заменители они увы не любят Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Nimiy 1 Автор Поделиться Опубликовано 24 апреля, 2016 ясно, буду шукати оригінал дякую Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Присоединяйтесь к обсуждению
Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.