Nimiy 1 Поделиться Опубликовано 29 мая, 2016 Всім привіт. Вчора раптом здох правий габарит по всій стороні, спереду і ззаду біля стопів. Зразу перелопатив запобіжники №4, і 5 -усі цілі. міняв місцями між собою, теж нічого не помогло. Потім пробував перекидувати саму кнопку на включення габаритів і ближнього світла.... теж результат нульовий. заміряв напругу на запобіжниках +12 приходить, лампочки усі цілі.... що ще може бути?? які варіанти перевіряти? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
PhantomSky 0 Поделиться Опубликовано 29 мая, 2016 Мотор м50б2.5? При включении габаритов плюс приходит на сами лампочки? За правую сторону отвечает предохранитель №5. Можно проверить приходит ли плюс от предохранителя на выключатель. При включении габаритов должен появится плюс на 6 пине его разъема. От переключателя плюс идет на блок ЛКМ. Если сигнал везде есть, может быть проблема в блоке ЛКМ, попробовать поменять его. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
knaight 191 Поделиться Опубликовано 29 мая, 2016 можно в наглую подать на 6 пин переключателя (серо/желтый провод) плюс, если загорится то проблемма в переключателе если нет то ли бо LKM модуль если это хай версия ли бо же скрутка в блоке предохранителей Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Nimiy 1 Автор Поделиться Опубликовано 30 мая, 2016 та мотор М50в25, проводка хай, буду пробувати з 6 піном бавитись... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Nimiy 1 Автор Поделиться Опубликовано 5 июня, 2016 Довго я копався з проводкою габаритів поки не розібрав увесь блок запобіжників...от там і був сюрприз... незнаю хто і для чого але були порізані деякі кабеля і зкручені між собою на пряму :huh: Словом за пару годин з паяльником і тестером зробв всьо як має бути. УРА Габарити є! Але тепер сюрприз другий виліз не працює права фара ближня. На розємі фари присутні 10,5В при включенні мало б бути 12В якщо я не помиляюсь. Мені здається що на праву вже до моїх маніпуляцій 12В не подавалось бо коли розбирав розєми які йшли на 10 і 11 запобіжники були закорочені між собою. Також лишилась ще одна релюшка яку я незнаю як задіяти? на реле підходить два коричнивих і два жовто/чорних провода на одному з них завжди присутній мінус. Куди мінус з жовто/чорного провода подавати на розємі реле? і за що то реле відповідає? ще цікавить що має бути в пустому розємі обведеному на фото... я підозрюю що такаж релюшка))) але її там не було... Чи потрібна вона там ну і знову ж таки що вона має робити? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
knaight 191 Поделиться Опубликовано 5 июня, 2016 Толстый жолто/чёрный провод это реле стартера. Если машина на МКПП то там ставится перемычка заводская а на акпп уже шло реле которое срабатывало только когда селектор в паркинге. На пустом месте если никто ничего не химичил то должно быть реле доп помпы. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Nimiy 1 Автор Поделиться Опубликовано 5 июня, 2016 З реле і пустим місцем яке обводив все ясно. Звідки взяти 12В на ближню праву фару? подається чомусь тільки 10,5В(на лівій є 12В) вчому може бути причина? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
knaight 191 Поделиться Опубликовано 5 июня, 2016 нужно распутывать дальше проводку и смотреть что да как на предохранителях такое же напряжение? силовое питание на ближний свет идет с 2го пина блока LCM дальше с 21го пина блока идет на 10й пред а с 22го на 11й. предположу что если просадка идет только по одной стороне то питание на 2м пине нормальное и дело ли бо в проводке от 22го пина LCM до 11го предика или же подгорел сам блок Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Nimiy 1 Автор Поделиться Опубликовано 6 июня, 2016 Розковиряв LCM блок і зразу питання, Це нормально що він посередині так залитий? на зовнішній вигляд вроді всьо Ок? хоча є пару контактів які мене смущають.... напевно їх пропаяю... думаю гірше не буде... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
knaight 191 Поделиться Опубликовано 6 июня, 2016 залитый то просто лак то фигня я бы в первую очередь обратил внимание на состояние контактов реле Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Nimiy 1 Автор Поделиться Опубликовано 13 июня, 2016 Цими вихідними ще раз вирішив все перевірити. По проводці все ОК, разом з підказками стало ясно що проблема з LKM модулем. Розковирявши його нічого на перший погляд не найшов, пропаяв тільки контакти на релюшках (на вигляд ніби як відслоїлись) гірше точно нестало. Коли ж підключив в надії що LKM модуль зрозумів що має працювати, то виявилось що я помилявся і працювати він нехоче, тобто він працює о реле в середині нього навіть замикає. Тоді Я вже почав придиратись до самого реле яке замикає контакти.... і що я бачу, виною всього є те що контакт на ножчі реле який має подаватись на 22 ножку модуля просто сплавився і при замкненні реле виходить "недоход".... Тепер коли проблему знайдено будем пробувати найти релюшку... ну або новий модуль.... хотя проблеми у всіх одинакові, тому спачотку всетаки пробуєм шукати релюшку таку... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
knaight 191 Поделиться Опубликовано 13 июня, 2016 вот и хорошо что проблема решилась Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Присоединяйтесь к обсуждению
Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.