Loria 0 Поделиться Опубликовано Четверг в 16:01 Привіт! Раніше у нашій команді було важко відслідковувати всі повідомлення клієнтів і ефективність роботи менеджерів - все було розрізнено. Ми перейшли на Kommo CRM, і це кардинально змінило процеси. Тепер всі канали комунікації в одному інтерфейсі, рутинні завдання автоматизовані, а аналітика допомагає бачити, що працює, а що ні. Дуже рекомендую для тих, хто хоче зекономити час і впорядкувати бізнес-процеси: https://kommo.com.ua/ Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Присоединяйтесь к обсуждению
Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.