Nimiy

Пользователи
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Информация о Nimiy

  • День рождения 08.06.1987

Информация

  • Имя
    Тарас
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Львів
  • Модель авто, тип двигателя, пробег:
    bmw e34 m50b25

Контакты

Посетители профиля

1 715 просмотров профиля

Достижения Nimiy

Пилот

Пилот (5/12)

1

Репутация

  1. Nimiy

    Куплю Блок м50в25

    Доброго дня. Потрібен живий блок м50в25 без ваносний (256s1) без задирів
  2. Nimiy

    поршні m50b25tu

    Всім доброго дня Шукаю поршні для м50в25 ваносного мотору потрібно два поршні kolbenschmidt або розгляну інші варіанти якщо є усі 6 поршнів.
  3. Nimiy

    Силовой провод

    Для переносу акамулятора з під капоту в салон шукаю силовий кабель "+" на схемі №4. Також потрібно пластикова кришка "+" клеми під капотом разом з кріпленням.
  4. Дросель куплений тему видаляйте дякую.
  5. Прочитав Ваше повідомлення про контактну групу що шукаєте! Якщо ще актуально сьогодні буду вдома то відправлю. залишилась коли міняв у себе замок запалення, мені прислали у зборі, в мене під болт також!!!

  6. Nimiy

    дроссель м60в40

    Всім привіт. Шукаю дросель м60в40 бажано з гофрою.
  7. є з м20 мотрора радіатор. з боків підтікає, можу віддати
  8. якщо потрібне саме скло то можу вислати... Потрібно Хела чи Бош? Ну щоб вже одинакові були)))
  9. Автоматически сгенерированное сообщение Эта тема была закрыта модератором.. Причина: Клапана куплені, Всім Дякую. Если Вы не согласны с действием модератора, обратитесь к модератору и он разбереться в этом. С наилучшими пожеланиями, Украинский клуб E34 Staff
  10. Комплект? цілий ряд -12шт
  11. Nimiy

    Клапана впуск

    Потрібні на мотор м50в25 без ваноса клапана впускні діаметр ножки -7мм, тарілка -33мм.
  12. Всім привіт. Так як моя штатна вихлопна система дирява і зараз дойшли руки щоб зайнятись нею, вирішив озадачитись і подумати над варіантом якось розвинути повністю систему. Покищо те що надумав з оптимальних варіантів це просто запхати вихлоп від мотору з більшою кубатурою, типу м60в40. і задача з випускним колектрором, чи вартує брати китайський "равнодлинний" колектор під свій мотор? так як в м50 він суттєво зажатий. Словом хото що думає нарахунок модернізації вихлопу?
  13. Цими вихідними ще раз вирішив все перевірити. По проводці все ОК, разом з підказками стало ясно що проблема з LKM модулем. Розковирявши його нічого на перший погляд не найшов, пропаяв тільки контакти на релюшках (на вигляд ніби як відслоїлись) гірше точно нестало. Коли ж підключив в надії що LKM модуль зрозумів що має працювати, то виявилось що я помилявся і працювати він нехоче, тобто він працює о реле в середині нього навіть замикає. Тоді Я вже почав придиратись до самого реле яке замикає контакти.... і що я бачу, виною всього є те що контакт на ножчі реле який має подаватись на 22 ножку модуля просто сплавився і при замкненні реле виходить "недоход".... Тепер коли проблему знайдено будем пробувати найти релюшку... ну або новий модуль.... хотя проблеми у всіх одинакові, тому спачотку всетаки пробуєм шукати релюшку таку...
  14. Розковиряв LCM блок і зразу питання, Це нормально що він посередині так залитий? на зовнішній вигляд вроді всьо Ок? хоча є пару контактів які мене смущають.... напевно їх пропаяю... думаю гірше не буде...
  15. З реле і пустим місцем яке обводив все ясно. Звідки взяти 12В на ближню праву фару? подається чомусь тільки 10,5В(на лівій є 12В) вчому може бути причина?