можливо і прогоріла, але на М50 це вкрай рідкий випадок.
99% всих випадків розгерметизації, це деформація голови від перегріву, і як наслідок тріщини.
М50 через те що у нього довга голова, дуже чутливий до перегріву (нерівномірна температура по довжині голови).
Чуть шо, голова одразу - ЛУСЬ, і дірочка готова.
Точніше сказати, М50 боїться не скільки перегріву, стільки повітряних бульбашок у системі.
Саме бульбашки српичиняють нерівномірну температуру по довжині голови, чим і скривляють її.
По цій причині, пробку радіатора та антифриз, потрібно міняти як мога частіше. Це святе.
Ні у якому разі не можна допускати кипіння охлаждайки - бульбашки.
Для цього потрібен належний тиск у системі (пробка радіатора), і якісний антифриз.
І якщо автор теми всих цих тонкощів раніше не усвідомлював, то отримав те що заслужив.