Шухер

Пользователи
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Информация

  • Имя
    имя
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Кремень

Достижения Шухер

Новичок

Новичок (1/12)

0

Репутация

  1. Повторяюсь - если в системе есть воздух, перегрев для головы не нужен. Голова легко треснет от воздушной бульбы. А ты уже и сам признался, что печь у тебя дырявая, что воды много доливал в систему - а это снижает качество антифриза... он стает склонен к закипанию. Возможно все началось с печки. Она потекла, запустила в систему воздух, ты подумал что печка не причина а последствие... А это значит что когда поменяешь голову, пока заодно не поменяешь печки мотор не заводи - будет и третья голова.
  2. можливо і прогоріла, але на М50 це вкрай рідкий випадок. 99% всих випадків розгерметизації, це деформація голови від перегріву, і як наслідок тріщини. М50 через те що у нього довга голова, дуже чутливий до перегріву (нерівномірна температура по довжині голови). Чуть шо, голова одразу - ЛУСЬ, і дірочка готова. Точніше сказати, М50 боїться не скільки перегріву, стільки повітряних бульбашок у системі. Саме бульбашки српичиняють нерівномірну температуру по довжині голови, чим і скривляють її. По цій причині, пробку радіатора та антифриз, потрібно міняти як мога частіше. Це святе. Ні у якому разі не можна допускати кипіння охлаждайки - бульбашки. Для цього потрібен належний тиск у системі (пробка радіатора), і якісний антифриз. І якщо автор теми всих цих тонкощів раніше не усвідомлював, то отримав те що заслужив.
  3. На моем опыте, пока что, луший метод борьбы с жучками это хороший преобразователь ржавчины, и затем после него через сутки замазка поврежденного места нигролом или солидолом. На крыльях тоже хотели быть жучки из за саморезов крепящих подкрылки. Вовремя заметил - уничтожил.