Predator

Пользователи
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Информация о Predator

  • День рождения 12.01.1988

Информация

  • Имя
    Igor
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Львів
  • Модель авто, тип двигателя, пробег:
    e34, m20b25, 470000

Посетители профиля

680 просмотров профиля

Достижения Predator

Пассажир

Пассажир (3/12)

0

Репутация

  1. високовольтні не світяться в ночі але вже не першої свіжості. а за бігунок і кришку трамблера тоже думав але ще не дивився
  2. m20b25 1989р. Проблема в тому що деколи під час руху коли даю нагрузку на мотор при розгоні машина тупіє і дьоргається, з вихлопної прострілює. Деколи таке буває коли рушаю з місця на не докінця прогрітому моторі. свічки поміняв, ДМРВ і датчик холостого ходу промив, форсунки знімав і промивав,лив дорогу присадку для чистки топливної і баку, поміняв топливний фільтр але проблема залишилась правда тепер не так часто. Підкажуть куда ще дивитись і що шукати. Всім дякую.
  3. Підскажуть будьласка для яких блоків ці лишні фішки. m20b25 1989р. Дякую
  4. як можна провірити живлення бк? і ще я хочу поставити повний бк. що для цього потрібно? до мого бк йде жмут проводів товщиною як палець. я читав в попередніх статтях що разом з повним бк ставлять приборну панель і підрульовий переключатель. чи буде працювати бк без цього всього? дякую
  5. найшов я той провід. там було два відрізаних провода, синьо-червоно-жовтий і коричневий. підключив до них і після того бк почав вимахуватись. коли заводжу машину показує температуру а через секунду звук гонгу і знов -30. або постійно показує +6.5, або на дисплеї бк світяться всі можливі символи і цифри. Може в мене бк поломаний?
  6. шукав. там є похожі теми але в основному про бк. а про саму проводку датчика нічого немає.
  7. Вітаю. Вирішив поставити датчик наружної температури в передній бампер але не можу знайти фішку для нього. Судячи поп ставленню до машини попереднім власником не здивуюсь якшщо він її відрізав. Підкажіть будьласка звідки виходять провода на цей датчик або звідки їх можна самому вивести. Дякую. е34 89 рік
  8. Вісім дякую. Вже розібрались, барахлила релюшка топливного насоса. А не заводилась того що рукожопи на сервісі перепутали місцями шланги подачі палива і обратку.
  9. Вітаю. В мене сталась така проблема. Завіз свою 525 89 року в "сервіс" для того щоб поварити кузов так як пороги прогнили і була купа інших проблем з кузовом. В процесі поварки розбирався весь салон і знімався бензобак. Після того як всі сварочні роботи були завершені все зібрали докупи але проблема в тому що машина перестала заводитись! Бензонасос перестав включатись після включення запалювання. Коли кинули плюсовий кабель напряму від акумулятора насос працює але машина всерівно незаводиться! Може в когось було схожа проблема? Можливо ті рукожопи при зборці щось підключили неправильно? Підкажіть де шукатию Дякую.
  10. Проблема в тому що почала барахлити контактна группа, вирішив зняти кришку зруля для доступу до неї і в звязку з кривими руками зачепив фішку контактної группи і вона розлетілась. Зібрати її до купи пока нема можливості. Чи можна завести машину замкнувши провода від фішки контактної групи? Всім дякую.
  11. коли я замикаю контакти від датчика який стоїть в радіаторі то релюшки клацають але вентилятор не працюе. хотя радіатор робочий, бо коли кидаю напряму кабель на нього то працює.
  12. Які саме контакти треба замкнути?
  13. в мене там одне реле також відсутнє, може бути причина того що не включаєтся вентилятор? сам вентилятор робочий я провіряв.
  14. в мене в коробці з запобіжниками нема двох реле. не підкажете які там повинні бути? під номером 2 стоїть не рідне реле від форда.
  15. Вітаю. В мене проблема з вентилятором кондиціонера. Не включаєтся коли мотор нагріваєтся вище норми. Машина е34 89 рік мотор m20b25. В коробці з запобіжниками під капотом відсутні 2 реле. Може хтось знає які реле повинні бути? під номером 2 стоїть не рідне реле від форда.