Spets BMW 525i e34 (m50b25 безванос)


Рекомендуемые сообщения

Spets    0

Купив позавчора вечором я собі бумер. Ось вирішив почати вести бортовик, так як історія автомобіля - це важлива річ для його власника. Пошуки живого 34-го кузову з нормальним m50 мотором (головні 2 критерії мого пошуку) по західній Україні та Київській області зайняли у мене рівно 6 місяців. Купувати машину я не поспішав, передивився мабуть з 40 автомобілів, а вартих уваги побачив одиниці. І всі ті "живі" bmw e34 мали цінник в районі 6000$.

Але навіть у них мене все не влаштовувало. Адже я хотів:

1) Не ржавий, не гнилий, поварений, нормально пофарбований кузов;

2) Мотор m50b25 в гарному стані;

3) В нормальному стані, негримлячу ходову;

4) Ручну кпп;

5) Чорний колір;

6) Шкіряний салон спортсіт;

7) Широку "морду";

8) Бажано, якісну газову установку 4-го покоління, яка встановлювалась не дуже давно;

...і дрібниці...

9) Не провисший потолок;

10)Робочий люк;

11)Затоновані вікна;

12)Сигналізацію;

13)Гарний вихлоп;

14)Нормальну музику;

...і т.д. і т.п.

Ітак. На автомобіль який я купив, я давно придивлявся, але не мав змоги оглянути так як вона знаходилась в Харкові, а ціна була "космічна". Але після 6 місяців невдалих пошуків "ідеальної" e34, витративши багато часу, нервів і коштів, я подзвонив по оголошенню в Харків. Після телефонної розмови зрозумів, що людина машину береже, і продавати не спішить. Тобто на великий торг розраховувати не було причин. Я почав задумуватись де ж взяти кошти, і як з'їздити в Харків. На той час для мене це було проблемою. Через 3 тиждні я зустрівся з власником автомобіля в Полтаві(по домовленості він виїхав назустріч). Щойно побачивши даний автомобіль на парковці місцевого Мак Дональдсу я зрозумів, що цей автомобіль має стати моїм. Так і сталось. Після детального огляду я виявив лише дрібниці:

-не працював лівий задній склопідйомник;

-була дірка (розміром з коробку сірників) в шкірі на спинці сидіння водія.

-в насадці куліси переключення передач була тріщина, і вона трошки "грала" під час перемикання передач;

-була пара незначних, неглибоких, малопомітних подряпин на кузові розмірами від 1 до 7 сантиметрів.

І це все! Як Ви помітили проблем по мотору, кузову (не враховуючи подряпини) чи ходовій я не назвав. А всі 14 критеріїв мого пошуку "ідеалу" були виконані. Недовго думаючи, я придбав даний автомобіль з незначним торгом і поїхав додому.

На другий день, після покупки авто, побачив 4 помилки на БК:

1) Низький рівень охолоджуючої рідини в радіаторі;

2) Низький рівень масла в двигуні;

3) Потрібно замінити тормозні колодки;

4) Прочитайте інструкцію до автомобіля.

Я зразу перевірив рівень антифризу в радіаторі і рівень масла в двигуні. Обидва були близько поділки min, але ще не досягали її. Попередній власник сказав, що відколи масло замінив, відтоді нічого й не доливав. Проїхав він десь 6 тисяч. Я зрозумів що мені при першій можливості потрібно замінити мастило. А щоб бути спокійним, я зразу поїхав в автомобільний магази і купив 1л зеленого антифризу(такий як був в радіаторі) і 1л масла Castrol Magnatec 5-w30 AP А3/В4 такого ж як було залите в мотор. Залив по пів літри обох рідин і показники стали в нормі. Помилка про охолоджуючу рідину на БК пропала, а про масло залишилась. Мабуть не коректно працює датчик рівня масла в двигуні, тому що по щупу все в нормі. Датчик зносу тормозних колодок теж несправний, тому що всі колодки по кругу нові стоять. Ітак в мене залишилось 3 помилки, які виправлені і не є доречними, мабуть доведеться скинути їх комп'ютерним шляхом (тормозні колодки, масло в двигуні, і порада прочитати інструкцію до автомобіля)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

E34TOUR95    119

Тормозные колодки не сбрасываются компьютером. Надо найти, на какой стороне болтается или оборваный датчик, или его вообще нету. просто взять и закоротить контакты между собой. Ну или если уж совсем по фен-шую - купить новый датчик. он не так уж и дорого стоит. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 3 недели спустя...
Spets    0

Ловіть фото.

І так...пройшло 3 тиждні з моменту покупки моєї мрії.

1. Помилка про рівень масла пропала через пару проїдених мною кілометрів, після того як я його долив.

2. Замінив задній лівий ел. склопідйомник так як на старому позлизувались зубці півмісяця - 376 грн

3. Попідклеював задні дверні карты клеєм "Момент" (45грн) і "ПВА" (20 грн)

4. Придбав нову дерев'яну ручку КПП (та що була потріскалась і хитається) - 367 грн

5. Купив 3 шильдики: "525і" і 2 шт. "М///" - 160 + 128 + 33 грн

6. Купив оригінальний домкрат, так як в авто не було зовсім ніякого - 286 грн

7. Був на СТО "Автосервіс" - 120 грн. Підняв автомобіль на підйомнику, щоб оглянути днище. Виявив одну відкручену гайку рульової тяги. Закрутив. Дно зовсім не ржаве в чудовому стані, було оброблене чимось, але вже давненько. Всі пороги ідеальні, піддомкратники теж. Виявив зовсім не сильне підтікання масла з кришки клапанів. В відпустці заміню.

Причиною заїзду на СТО стало заїдання педалі щеплення, але це було дуже рідко. Сказали, що його потрібно замінити. Ціна роботи порядку 1,5 к. Саму сцепу в неті поки бачив нову за 4500 грн оригінальну, за 3500 фуфло. Але я то знаю як гроші заробляються. В відпустці буду крутити сам. З гідравлікою щеплення сказали, що все норм. Але судячи по їх огляду я не впевнений, що вони праві.

Надіюсь на Ваші поради з приводу сцепи. Описую детально симтоми: педаль щеплення раз на день може після вижиму залишитись втопленою, але варто її легенько відтягнути вверх і вона нормально відпружинює в своє звичайне положення. Ще декілька разів помічав, що передачі важко втикаються. Наскільки я зрозумів це тому, що іноді щеплення не до кінця вижимається. Жду Ваших порад в якому напрямку працювати.

post-7650-0-33767500-1464902216_thumb.jpg

post-7650-0-47881700-1464902236_thumb.jpg

post-7650-0-09569600-1464902254_thumb.jpg

post-7650-0-39454300-1464902268_thumb.jpg

post-7650-0-13319000-1464902284_thumb.jpg

post-7650-0-95790300-1464902304_thumb.jpg

post-7650-0-36199700-1464902330_thumb.jpg

post-7650-0-50871400-1464902346_thumb.jpg

post-7650-0-09117300-1464902369_thumb.jpg

post-7650-0-22174600-1464902415_thumb.jpg

post-7650-0-27224000-1464902492_thumb.jpg

post-7650-0-91037900-1464902531_thumb.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Скорее всего, проблема в главном цилиндре сцепления. Возможно, выработка уже настолько большая,что поршенек перекашивается и клинит

По поводу мойки мотора -желательно закрывать кульком генератор и боксы с мозгами и предохранителями.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Spets    0

Скорее всего, проблема в главном цилиндре сцепления. Возможно, выработка уже настолько большая,что поршенек перекашивается и клинит

По поводу мойки мотора -желательно закрывать кульком генератор и боксы с мозгами и предохранителями.

Спасибі...буду пробувати.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Spets    0

29.05.16 поломались 2 повзунки лівого переднього склопідйомника. Після розбору виявив, що там не було фіксуючих скоб. Замовив комплект повзунків з скобами (4 шт) - 65 грн. Коли прийдуть, встановлю.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу