Technolog 0 Поделиться Опубликовано 31 октября, 2016 Всім привіт! Мав я декілька авто ЗАЗ 968м, Ford Escort, Audi 80, Ford Scorpio. Коли робив капіталку Scorpa в душі була Е34 BMW 525i. Я просто марив нею коли варив я днище Scorpa я мріяв щоб на тому місці була беха, бешичка моя мрія! Довго не думав, зайшов на авторіа, проглянув, кілька авто, і впала в мої очі червона бешка на ручкі з повним фаршом. Я відразу перезвонив до власника, ми переговорили, і я поїхав дивитись свою мрію за 250км. в Камінь-Каширський. Коли я з двома кумами приїхав і подивився на мрію то та мрія не коштувала тих грошей скільки хотів власник. Куми мені натякали що вона не варта тих грошей, а я ж козак впертий! +руки з правильного місця виросли! Є сварочки, болгарочки, та і досвід з попередніх машин вже пройшов! Щоб не кататись по Україні та не тратити купу грошей в пошуках цнотливої мрії було вирішено її забирати. По приїзду додому я приняв рішення що буду її робити, а саме почну підварювати, по ходу буду робити все, бо це ж мрія! Перед купівлею BMW cвою стару трансформаторну сварку полу-автомат я продав бо дуже хотів інверторну, та ціна її була велика, бо збирав на Беху. Та надивившись You Tobe, я зробив собі протяжний пристрій. (Так як у мене є інвертор). Першим ділом я розібрав частину салона. Почав випробовувати свій саморобний протяжний пристрій! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
gek@ 3 Поделиться Опубликовано 31 октября, 2016 Молодец, сделаешь, будет как новая, пусть приносит радость Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Technolog 0 Автор Поделиться Опубликовано 31 октября, 2016 Ось і вся проблема акваріума! http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161031/866e90534e42147560abb12d9cb2954c.jpg В 31.10.2016 в 20:09, gek@ сказал: Молодец, сделаешь, будет как новая, пусть приносит радость Дякую! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Ingenieur 79 Поделиться Опубликовано 31 октября, 2016 молодец. в принципе все ржавые места это типичные для этого кузова. сделать их один раз хорошо и будет счастье :) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Technolog 0 Автор Поделиться Опубликовано 31 октября, 2016 Дякую! Все варив я стик у стик, зачищав зварювальні шви з двох сторін до рідного металу, грунтував та промазував все шовним герметиком. Все видно на фото. Жесть на заплати я вирізав з криши кузова BMW на металоломі. Ось так я закінчив зварювальні робити з внутрішньої сторони. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Diesel666 36 Поделиться Опубликовано 31 октября, 2016 Мои поздравления !!! Мечта дает нам надежду и повод вставать каждое утро . Теперь у тебя она во дворе . Удачи на дороге , и пускай радует она еще не один миг Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Technolog 0 Автор Поделиться Опубликовано 31 октября, 2016 Дякую за підтримку. Тепер я вирішив зробити два передні крила. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Technolog 0 Автор Поделиться Опубликовано 31 октября, 2016 В планах було зняти всю торпеду та провести ТО. Подивився я,, і шось передумав. Виявилось що 2 моторчика заслонок на центральний обдув зійшли зі своєї орбіти, а саме їхнье кріплення зломане. Попаявши всі кріплення я вирішив поставитм мотори на місце, попередньо виставив їх синхронність закривання та відкривання заслонок. Вуаля! Все працює! Кожна заслонка як окремо так і разом! Та не довго я радів, варто було зняти клему АКБ, і знову мотори зійшли з орбіт. (мотори працювали реверсом прибльзно на 150градусів, так і повинно бути, та після клеми мотори вивертають тяги заслонок. Та крутяться по колу без реверса.(((. Навіть не знаю шо робить, виходить що мозги клімата не тримають в памяті положення заслонок. Вирішив обновити зимовий комплект дисків. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
АртемЕ34 28 Поделиться Опубликовано 1 ноября, 2016 большая работа уже проделана, удачи, мои поздравление и потдержка. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Technolog 0 Автор Поделиться Опубликовано 4 ноября, 2016 Дуже дякую. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Technolog 0 Автор Поделиться Опубликовано 4 ноября, 2016 Проблему з тими двигунами щоя писав вище вважаю вирішено. Я думав що в двигуні є концевики, або якісь тормозюлькі які при нагрузці пробуксовують. Та коли я розібрав радуктор двигуна то там нічого такого не виявив, + мій друг електронщик провірив та сказав що це шаговий двигун. Передумали ми всі ймовірні принципи роботи даних механізмів дійшли висновку що треба опора. Так я і писав що весь робочий хід привода заслонки приблизно150 градусів(закрито/відкрито),і в моєму випадку верхнє кріплення моторів було зломане а з тим кріпленням і зломана опоа.(Щоб привід двигуна впирався, нижня опора залишилася ціла). Після кількох десятків ввімкнення запалювання, та знімання клем АКБ, було зафіксовано в якому положені привода заслонок зробити опору. Одже, опори зроблені, та посадочні місця двигунів теж. Все закриває та відкриває нічого не ломає! До речі,перед всіма маніпуляціями мій дружаня електронщик прийшов з ноутом, підключив до моєї бешки і дивився все на наявність помилок. Виявлено, що подушки безпеки та лямбда не справні, а про клімат нічого не показало. Отправлено с моего m2 через Tapatalk Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Ingenieur 79 Поделиться Опубликовано 4 ноября, 2016 головне не зупиняйся тепер. Доведи до кінця. Цікаво читати. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Technolog 0 Автор Поделиться Опубликовано 4 ноября, 2016 Мушу все доводити до ладу!Отправлено с моего m2 через Tapatalk Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Technolog 0 Автор Поделиться Опубликовано 12 ноября, 2016 Всім Привіт хто читає мій бортовик. Напевно буде правельніше дивитися фото бо писанини в мене мало. Ось вирішив зняти моторчика з "пічки" бо розбите посадочне місце втулки якоря. Якісь хлопаки вже хотіли щось зробить з кусочком мідной проволочки та на певно не получилось. Думаю попробувать зробить. . Та після зняття моторчика мучуся, плююся знімаю трапецію двірників бо розбиті втулки пальців тяг, буду теж з ними щось робить. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Technolog 0 Автор Поделиться Опубликовано 13 ноября, 2016 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
E34TOUR95 119 Поделиться Опубликовано 13 ноября, 2016 @Technolog , у тебя отношение в автомобилю, достойное уважения! Пусть все у тебя получится так, как ты задумал, и чтобы машинка в дальнейшем служила и радовала! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Technolog 0 Автор Поделиться Опубликовано 13 ноября, 2016 Роки експлуатації своє взяли,мушу робити!Отправлено с моего m2 через Tapatalk Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Technolog 0 Автор Поделиться Опубликовано 14 ноября, 2016 В 01.11.2016 в 09:54, АртемЕ34 сказал: большая работа уже проделана, удачи, мои поздравление и потдержка. В 13.11.2016 в 00:02, Technolog сказал: Даа Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Technolog 0 Автор Поделиться Опубликовано 20 ноября, 2016 Вставши рано вранці я вирішив точити втулки трапеції двірників. Надумав точити з капролону так як оберти там не великі втулка грітися не буде. А капролону то в мене нема, і в нашому містечку його ніде нема та один приятель підказав що бачив у магазині. Я вирішив зїздити туди, я ніколи не міг подумати що у продуктовому магазині буде продаватись капролон, ну і взяв пів-метра тай точнув дві вулки та пальці проточив. Отправлено с моего m2 через Tapatalk Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Technolog 0 Автор Поделиться Опубликовано 7 декабря, 2016 Вирішив відновити галогенки,так як світили вони на два метри.Знявши їх я побачив, що вони були дуже в жахливому стані,а саме, почав рости мох в середині, скло було відпісочене з роками, а відбивача зовсім не було,обліз. Скло вирішив перетерти шкуркою #150,#250,#400,#600,#1500#2500 потім полірнув. Відбивач вирішив обклеїти алюмінєвим металевим скочем, ну і ось що вийшло.Отправлено с моего m2 через Tapatalk Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Technolog 0 Автор Поделиться Опубликовано 7 декабря, 2016 І ось знову проблема рано я радів на рахунок пічки зробивши кріплення моторчиків всі заслонки відкривались та закривались. Завівши двигун прогрівши його дивлюсь тече тосол з алюмінівої трубки які знаходяться знизу зі сторони водія під панелю, добре що ще салон не зібраний бо бувби капець. Знявши ті три трубки які далися мені не легко було виявлено маленьку дирочку та поїте тосолом посадочне місце де надівається патрубок. Так як у мене є аргонова сварка я цю проблему подолав. Заразом виточив болтик для видалення повітря з радіатора так як він був зломаний. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Harley-Davidson 0 Поделиться Опубликовано 8 декабря, 2016 Подход и качество работ заслуживают уважения. Удачи в восстановлении! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Technolog 0 Автор Поделиться Опубликовано 15 января, 2017 Вивів заводські водозливи на зовні які ішли у пороги, вийшло непогано, вода тепер за "бортами"! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Technolog 0 Автор Поделиться Опубликовано 15 января, 2017 Прийшов час відновити фари. Розібрав та відполірував скло, попаяв кріплення на пластику, регулювальний механізм був у жахливому стані іржавий та заклинений. Вони були всі відновлені. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Technolog 0 Автор Поделиться Опубликовано 16 января, 2017 Зняв бачок гідропідсилювача масло протікало по шлангам в низ на кузов, на рульову колонку де зібралось чи мало масляного бруду, все вимив, замінив зажими на нові. За одне зняв ролики та ремінь під заміну, генератор теж вирішив перебрати новий задній підшипник, втулка під нього, токозємні кіляця ротора, нові щітки реле зарядки.(Металеву щітку на нождак і получили сріблястий результат!) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Присоединяйтесь к обсуждению
Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.