BMW 5 series М50B25 Спортсмен


Рекомендуемые сообщения

Redline777    0

Доброго дня!)

На форумі давно, але був в ролі глядача, тепер хочу викласти свою машинку і познайомитись з хорошими людьми :) На машині катаюсь вже десь 2 місяця, машина висить тут в продажі, хотів продати, тому як була потреба виїхати за кордон. Хочу сказати що потреба не пропала, машина продається, але вже не так срочно) 

Кажу відразу крім БМВ для мене не існує автомобілів, тому е34 любив з дитинства, але катався спочатку на е36 2.0 купе, машинка весела, сподобалась, але чомусь всеодно хотілось попробувати е34 ;)

Авто купив в себе в місті: по паспорту 92 рік, але насправді машина 1990 року, 2.5 безванос.

Стан: повністю нова ходова, трохи троївший мотор, по кузову є нюанс на задньому крилі і трохи мята передня пасажирська дверька, мертва куліса і провис потолок. Ну машина не нова, тому не зважав на це все, в серйозних авварія машина не була. Думав зробиться, мучило тільки питання чи машина чиста по документах, але пробив по базі що на машині нема арештів, кредитів, штрафів тому на радостях забрав її) :lol:

Вот фото) Коментарі, критика і т.д приймаються :D

Тип 525I (EUR)
E-серия E34 ()
Серия 5
Тип LIM
Рулевое управление LL
Двери 4
Двигатель M50
Рабочий объем 2.50
Мощность 141
Привод HECK
Коробка передач MECH
Цвет STERLINGSILBER METALLIC (244)
Обивка (0411)
Дата пр-ва 1990-11-22
Закрыть Дополн. оборудование
Код
Наименование (порт)
Наименование (EPC)
S288A LEICHTMETALLRAEDER Л/с диск BMW с крестообраз.спицами 29
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Наружн.зеркало/замок двери водит.с обогр
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Отсутствует обозначение модели
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Ножные коврики Velours
S428A WARNDREIECK Знак аварийной остановки и аптечка
S465A DURCHLADESYSTEM Сист.с люком д.перевозки длинном.предм.
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Подголовники в зад.ч.сал.с механ.прив.
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT регулировка угла наклона фар
S520A NEBELSCHEINWERFER фары противотуманные
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Индикатор температуры наружного воздуха
S577A MIETWAGENVORBEREITUNG Подготовка прокатного автомобиля
S655A BMW BAVARIA C BUSINESS Радиоприемник Bavaria C Business
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Экспорт.исполнение для Германии  ИзображениеИзображениеИзображение

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Yevgeny    27

 Красавица :drinks:

А ты не думал реснички с вырезами поменять на прямые??? ИМХО: так круче бы смотрелось, а вообще на вкус и цвет...

P.S. только без обид :)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Redline777    0

 Красавица :drinks:

А ты не думал реснички с вырезами поменять на прямые??? ИМХО: так круче бы смотрелось, а вообще на вкус и цвет...

P.S. только без обид

Большое спасибо) :drinks:  аха это была первая мисля когда покупал) Скоро поменяю)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Redline777    0

Идея с дверными ручками прикольная .

та попередні власники постарались заколхозити все що можна) салон не сфоткав, бережу ваші нерви) :D 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

UraSuper    22
та попередні власники постарались заколхозити все що можна) салон не сфоткав, бережу ваші нерви)

 

Ужо страшно :)....интересно.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

USHASTIY    8

гарна, та ще й шедоу як опція

що там з салоном, не хочешь сам відремонтувати?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Redline777    0

 

та попередні власники постарались заколхозити все що можна) салон не сфоткав, бережу ваші нерви)

 

Ужо страшно :)....интересно.

 

аха ну пізніше скину)) можна поржати) :lol: 

гарна, та ще й шедоу як опція

що там з салоном, не хочешь сам відремонтувати?

Дякую) Та хоть одна радість, а так пуста зовсім) Салон больна тема, приборка, воздуховоди, плюс багато вставок, плюс карти покрашені в колір машини :wacko: Не агонь, бо привик до чорного, ну і потолок провис)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

USHASTIY    8

потолок якщо треба можна самому зробити

а все інше зробиш якщо буде бажання

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Redline777    0

Продовжу історію) Коли купляв машина трохи троїла, не приняв до уваги, потім ставало все гірше і гірше, подумав на свічки, пішов взяв нові свічки, поставив, нічо не помінялося, коли міняв то помітив що одна з форсунок взагалі не від мого мотора. На м50б25 йдуть зелені форсунки, та була чорна. Зняв глянув і дійсно форсунка була від ауді :o Ну якось не по феншую, поїхав на розборку взяв від свого мотора і поставив все на місце, далі була чистка сітки на бензонасосі, промивка форсунок і так далі, машина поїхала краще але дальше тупила) Короч надоїло це все, почав міряти компресію, у всіх циліндрах нормально, а в 5 аж 2 :(  подумав на кольцо але заливши трохи масла в циліндр компресія не піднялася, висновок: або прогорів клапан, або це компенсатор. Далі буде)

потолок якщо треба можна самому зробити

а все інше зробиш якщо буде бажання

 

Бажання є) потрібен час) до потолка руки поки не доходять)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

USHASTIY    8

Продовжу історію) Коли купляв машина трохи троїла, не приняв до уваги, потім ставало все гірше і гірше, подумав на свічки, пішов взяв нові свічки, поставив, нічо не помінялося, коли міняв то помітив що одна з форсунок взагалі не від мого мотора. На м50б25 йдуть зелені форсунки, та була чорна. Зняв глянув і дійсно форсунка була від ауді :o Ну якось не по феншую, поїхав на розборку взяв від свого мотора і поставив все на місце, далі була чистка сітки на бензонасосі, промивка форсунок і так далі, машина поїхала краще але дальше тупила) Короч надоїло це все, почав міряти компресію, у всіх циліндрах нормально, а в 5 аж 2 :(  подумав на кольцо але заливши трохи масла в циліндр компресія не піднялася, висновок: або прогорів клапан, або це компенсатор. Далі буде)

потолок якщо треба можна самому зробити

а все інше зробиш якщо буде бажання

 

Бажання є) потрібен час) до потолка руки поки не доходять)

мабуть компенсатор

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Redline777    0

 

Продовжу історію) Коли купляв машина трохи троїла, не приняв до уваги, потім ставало все гірше і гірше, подумав на свічки, пішов взяв нові свічки, поставив, нічо не помінялося, коли міняв то помітив що одна з форсунок взагалі не від мого мотора. На м50б25 йдуть зелені форсунки, та була чорна. Зняв глянув і дійсно форсунка була від ауді :o Ну якось не по феншую, поїхав на розборку взяв від свого мотора і поставив все на місце, далі була чистка сітки на бензонасосі, промивка форсунок і так далі, машина поїхала краще але дальше тупила) Короч надоїло це все, почав міряти компресію, у всіх циліндрах нормально, а в 5 аж 2 :(  подумав на кольцо але заливши трохи масла в циліндр компресія не піднялася, висновок: або прогорів клапан, або це компенсатор. Далі буде)

потолок якщо треба можна самому зробити

а все інше зробиш якщо буде бажання

 

Бажання є) потрібен час) до потолка руки поки не доходять)

мабуть компенсатор

 

в знайомого така сама ситуація, в нього причина був компенсатор, мені повезло менше) Завтра допишу)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Redline777    0

І так історія продовжується, їдучи додому вночі і спокійно слухаючи музику моє невезіння продовжилося, заїхавши у двір я побачив дим з під капота і на автоматі заглушив мотор, вибігаю з машини і бачу що з машини витікає антифриз відрами :( , провтикав я температуру так як підсвітка датчика у мене не працювала :angry: Короч почав думати чому це сталося, потрогав радіатор і нижній патрубок, а вони були холодні, стало зрозуміло, що заклинив термостат. Залишив машину ночувати, сам пішов спати. На другий день спробувавши завести і проїхавшись, нагрів трохи, перевірив як все за погано ... коротше повалили гази (або пробило прокладку або повело голову ... ось така печалька ... тепер більше вільного часу буду приводити машинку в належний стан ;)

Розібравши, були в шоці, так як мотор ні разу не вскривали) все рідне, оригінальний пробіг 340 тис :) Прогоріла прокладка, голову провірили, на щастя вона нормальна) Ну і за одне повністю перебрали, нові клапана, сальніки, прокладки і так дальше) Збираєм є будем заводити) :P

 Изображение

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 1 месяц спустя...
Redline777    0

Всім привіт) Сорі за то що довго не відписувався, відпочинки, трохи роботи і так далі)

Машину завели, вроді все добре, компресія у всіх циліндрах нормальна, тільки чомусь немає тяги і бере багато бензину. І не падають обороти, тримаються вище 1000 об. Короче надіюсь на вашу допомогу і підказки)

На даний момент в місті я не можу найти нормальну діагностику, одні відмовляють бо кажуть що комп не читає, я не розумію чому?....мозги Бош.

На рахунок тупості і розхіду, то маю такі варіанти, розходомір, лямбда, датчик распредвалу. Почнем з першого, зняв фільтр і на гарячій машині погазував і заглушив, через пару секунд та нить в ньому розкалилась та як і повинно бути. Знімаю фішку, робота мотора погіршується, значить він повністю робочий?)

Друге, зняв датчик распредвала і поміряв опір, виходило десь 1100....здається це норма, але чому що з ним що без нього робота мотора не міняється. 

До лямбди ще не дойшли руки...як її провіряти?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

USHASTIY    8

Всім привіт) Сорі за то що довго не відписувався, відпочинки, трохи роботи і так далі)

Машину завели, вроді все добре, компресія у всіх циліндрах нормальна, тільки чомусь немає тяги і бере багато бензину. І не падають обороти, тримаються вище 1000 об. Короче надіюсь на вашу допомогу і підказки)

На даний момент в місті я не можу найти нормальну діагностику, одні відмовляють бо кажуть що комп не читає, я не розумію чому?....мозги Бош.

На рахунок тупості і розхіду, то маю такі варіанти, розходомір, лямбда, датчик распредвалу. Почнем з першого, зняв фільтр і на гарячій машині погазував і заглушив, через пару секунд та нить в ньому розкалилась та як і повинно бути. Знімаю фішку, робота мотора погіршується, значить він повністю робочий?)

Друге, зняв датчик распредвала і поміряв опір, виходило десь 1100....здається це норма, але чому що з ним що без нього робота мотора не міняється. 

До лямбди ще не дойшли руки...як її провіряти?

 

вы валы правильно выставили?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Redline777    0

 

Всім привіт) Сорі за то що довго не відписувався, відпочинки, трохи роботи і так далі)

Машину завели, вроді все добре, компресія у всіх циліндрах нормальна, тільки чомусь немає тяги і бере багато бензину. І не падають обороти, тримаються вище 1000 об. Короче надіюсь на вашу допомогу і підказки)

На даний момент в місті я не можу найти нормальну діагностику, одні відмовляють бо кажуть що комп не читає, я не розумію чому?....мозги Бош.

На рахунок тупості і розхіду, то маю такі варіанти, розходомір, лямбда, датчик распредвалу. Почнем з першого, зняв фільтр і на гарячій машині погазував і заглушив, через пару секунд та нить в ньому розкалилась та як і повинно бути. Знімаю фішку, робота мотора погіршується, значить він повністю робочий?)

Друге, зняв датчик распредвала і поміряв опір, виходило десь 1100....здається це норма, але чому що з ним що без нього робота мотора не міняється. 

До лямбди ще не дойшли руки...як її провіряти?

 

вы валы правильно выставили?

 

та да вроді...якщо не правильно то які признаки будуть? 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

USHASTIY    8

 

 

Всім привіт) Сорі за то що довго не відписувався, відпочинки, трохи роботи і так далі)

Машину завели, вроді все добре, компресія у всіх циліндрах нормальна, тільки чомусь немає тяги і бере багато бензину. І не падають обороти, тримаються вище 1000 об. Короче надіюсь на вашу допомогу і підказки)

На даний момент в місті я не можу найти нормальну діагностику, одні відмовляють бо кажуть що комп не читає, я не розумію чому?....мозги Бош.

На рахунок тупості і розхіду, то маю такі варіанти, розходомір, лямбда, датчик распредвалу. Почнем з першого, зняв фільтр і на гарячій машині погазував і заглушив, через пару секунд та нить в ньому розкалилась та як і повинно бути. Знімаю фішку, робота мотора погіршується, значить він повністю робочий?)

Друге, зняв датчик распредвала і поміряв опір, виходило десь 1100....здається це норма, але чому що з ним що без нього робота мотора не міняється. 

До лямбди ще не дойшли руки...як її провіряти?

 

вы валы правильно выставили?

 

та да вроді...якщо не правильно то які признаки будуть?

 

 

вот такие и будут

поэтому и спросил как выставляли валы?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Redline777    0

майстер вроді хороший, робив вже ці мотори...ну незнаю, в любому випадку дякую за підсказку.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу