Redline777 0 Поделиться Опубликовано 8 июля, 2014 Доброго дня!) На форумі давно, але був в ролі глядача, тепер хочу викласти свою машинку і познайомитись з хорошими людьми :) На машині катаюсь вже десь 2 місяця, машина висить тут в продажі, хотів продати, тому як була потреба виїхати за кордон. Хочу сказати що потреба не пропала, машина продається, але вже не так срочно) Кажу відразу крім БМВ для мене не існує автомобілів, тому е34 любив з дитинства, але катався спочатку на е36 2.0 купе, машинка весела, сподобалась, але чомусь всеодно хотілось попробувати е34 ;) Авто купив в себе в місті: по паспорту 92 рік, але насправді машина 1990 року, 2.5 безванос. Стан: повністю нова ходова, трохи троївший мотор, по кузову є нюанс на задньому крилі і трохи мята передня пасажирська дверька, мертва куліса і провис потолок. Ну машина не нова, тому не зважав на це все, в серйозних авварія машина не була. Думав зробиться, мучило тільки питання чи машина чиста по документах, але пробив по базі що на машині нема арештів, кредитів, штрафів тому на радостях забрав її) :lol: Вот фото) Коментарі, критика і т.д приймаються :D Тип 525I (EUR)E-серия E34 ()Серия 5Тип LIMРулевое управление LLДвери 4Двигатель M50Рабочий объем 2.50Мощность 141Привод HECKКоробка передач MECHЦвет STERLINGSILBER METALLIC (244)Обивка (0411)Дата пр-ва 1990-11-22Закрыть Дополн. оборудованиеКодНаименование (порт)Наименование (EPC)S288A LEICHTMETALLRAEDER Л/с диск BMW с крестообраз.спицами 29S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Наружн.зеркало/замок двери водит.с обогрS320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Отсутствует обозначение моделиS339A SHADOW LINE Shadow-LineS423A FUSSMATTEN IN VELOURS Ножные коврики VeloursS428A WARNDREIECK Знак аварийной остановки и аптечкаS465A DURCHLADESYSTEM Сист.с люком д.перевозки длинном.предм.S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Подголовники в зад.ч.сал.с механ.прив.S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT регулировка угла наклона фарS520A NEBELSCHEINWERFER фары противотуманныеS556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Индикатор температуры наружного воздухаS577A MIETWAGENVORBEREITUNG Подготовка прокатного автомобиляS655A BMW BAVARIA C BUSINESS Радиоприемник Bavaria C BusinessL801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Экспорт.исполнение для Германии Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Yevgeny 27 Поделиться Опубликовано 8 июля, 2014 Красавица :drinks: А ты не думал реснички с вырезами поменять на прямые??? ИМХО: так круче бы смотрелось, а вообще на вкус и цвет... P.S. только без обид :) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Redline777 0 Автор Поделиться Опубликовано 8 июля, 2014 Красавица :drinks: А ты не думал реснички с вырезами поменять на прямые??? ИМХО: так круче бы смотрелось, а вообще на вкус и цвет... P.S. только без обид Большое спасибо) :drinks: аха это была первая мисля когда покупал) Скоро поменяю) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
UraSuper 22 Поделиться Опубликовано 9 июля, 2014 Идея с дверными ручками прикольная . Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Redline777 0 Автор Поделиться Опубликовано 9 июля, 2014 Идея с дверными ручками прикольная . та попередні власники постарались заколхозити все що можна) салон не сфоткав, бережу ваші нерви) :D Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
UraSuper 22 Поделиться Опубликовано 9 июля, 2014 та попередні власники постарались заколхозити все що можна) салон не сфоткав, бережу ваші нерви) Ужо страшно :)....интересно. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
USHASTIY 8 Поделиться Опубликовано 9 июля, 2014 гарна, та ще й шедоу як опція що там з салоном, не хочешь сам відремонтувати? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Redline777 0 Автор Поделиться Опубликовано 9 июля, 2014 та попередні власники постарались заколхозити все що можна) салон не сфоткав, бережу ваші нерви) Ужо страшно :)....интересно. аха ну пізніше скину)) можна поржати) :lol: гарна, та ще й шедоу як опція що там з салоном, не хочешь сам відремонтувати? Дякую) Та хоть одна радість, а так пуста зовсім) Салон больна тема, приборка, воздуховоди, плюс багато вставок, плюс карти покрашені в колір машини :wacko: Не агонь, бо привик до чорного, ну і потолок провис) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
USHASTIY 8 Поделиться Опубликовано 9 июля, 2014 потолок якщо треба можна самому зробити а все інше зробиш якщо буде бажання Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Redline777 0 Автор Поделиться Опубликовано 9 июля, 2014 Продовжу історію) Коли купляв машина трохи троїла, не приняв до уваги, потім ставало все гірше і гірше, подумав на свічки, пішов взяв нові свічки, поставив, нічо не помінялося, коли міняв то помітив що одна з форсунок взагалі не від мого мотора. На м50б25 йдуть зелені форсунки, та була чорна. Зняв глянув і дійсно форсунка була від ауді :o Ну якось не по феншую, поїхав на розборку взяв від свого мотора і поставив все на місце, далі була чистка сітки на бензонасосі, промивка форсунок і так далі, машина поїхала краще але дальше тупила) Короч надоїло це все, почав міряти компресію, у всіх циліндрах нормально, а в 5 аж 2 :( подумав на кольцо але заливши трохи масла в циліндр компресія не піднялася, висновок: або прогорів клапан, або це компенсатор. Далі буде) потолок якщо треба можна самому зробити а все інше зробиш якщо буде бажання Бажання є) потрібен час) до потолка руки поки не доходять) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
USHASTIY 8 Поделиться Опубликовано 9 июля, 2014 Продовжу історію) Коли купляв машина трохи троїла, не приняв до уваги, потім ставало все гірше і гірше, подумав на свічки, пішов взяв нові свічки, поставив, нічо не помінялося, коли міняв то помітив що одна з форсунок взагалі не від мого мотора. На м50б25 йдуть зелені форсунки, та була чорна. Зняв глянув і дійсно форсунка була від ауді :o Ну якось не по феншую, поїхав на розборку взяв від свого мотора і поставив все на місце, далі була чистка сітки на бензонасосі, промивка форсунок і так далі, машина поїхала краще але дальше тупила) Короч надоїло це все, почав міряти компресію, у всіх циліндрах нормально, а в 5 аж 2 :( подумав на кольцо але заливши трохи масла в циліндр компресія не піднялася, висновок: або прогорів клапан, або це компенсатор. Далі буде) потолок якщо треба можна самому зробити а все інше зробиш якщо буде бажання Бажання є) потрібен час) до потолка руки поки не доходять) мабуть компенсатор Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Redline777 0 Автор Поделиться Опубликовано 9 июля, 2014 Продовжу історію) Коли купляв машина трохи троїла, не приняв до уваги, потім ставало все гірше і гірше, подумав на свічки, пішов взяв нові свічки, поставив, нічо не помінялося, коли міняв то помітив що одна з форсунок взагалі не від мого мотора. На м50б25 йдуть зелені форсунки, та була чорна. Зняв глянув і дійсно форсунка була від ауді :o Ну якось не по феншую, поїхав на розборку взяв від свого мотора і поставив все на місце, далі була чистка сітки на бензонасосі, промивка форсунок і так далі, машина поїхала краще але дальше тупила) Короч надоїло це все, почав міряти компресію, у всіх циліндрах нормально, а в 5 аж 2 :( подумав на кольцо але заливши трохи масла в циліндр компресія не піднялася, висновок: або прогорів клапан, або це компенсатор. Далі буде) потолок якщо треба можна самому зробити а все інше зробиш якщо буде бажання Бажання є) потрібен час) до потолка руки поки не доходять) мабуть компенсатор в знайомого така сама ситуація, в нього причина був компенсатор, мені повезло менше) Завтра допишу) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Redline777 0 Автор Поделиться Опубликовано 10 июля, 2014 І так історія продовжується, їдучи додому вночі і спокійно слухаючи музику моє невезіння продовжилося, заїхавши у двір я побачив дим з під капота і на автоматі заглушив мотор, вибігаю з машини і бачу що з машини витікає антифриз відрами :( , провтикав я температуру так як підсвітка датчика у мене не працювала :angry: Короч почав думати чому це сталося, потрогав радіатор і нижній патрубок, а вони були холодні, стало зрозуміло, що заклинив термостат. Залишив машину ночувати, сам пішов спати. На другий день спробувавши завести і проїхавшись, нагрів трохи, перевірив як все за погано ... коротше повалили гази (або пробило прокладку або повело голову ... ось така печалька ... тепер більше вільного часу буду приводити машинку в належний стан ;) Розібравши, були в шоці, так як мотор ні разу не вскривали) все рідне, оригінальний пробіг 340 тис :) Прогоріла прокладка, голову провірили, на щастя вона нормальна) Ну і за одне повністю перебрали, нові клапана, сальніки, прокладки і так дальше) Збираєм є будем заводити) :P Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Redline777 0 Автор Поделиться Опубликовано 20 августа, 2014 Всім привіт) Сорі за то що довго не відписувався, відпочинки, трохи роботи і так далі) Машину завели, вроді все добре, компресія у всіх циліндрах нормальна, тільки чомусь немає тяги і бере багато бензину. І не падають обороти, тримаються вище 1000 об. Короче надіюсь на вашу допомогу і підказки) На даний момент в місті я не можу найти нормальну діагностику, одні відмовляють бо кажуть що комп не читає, я не розумію чому?....мозги Бош. На рахунок тупості і розхіду, то маю такі варіанти, розходомір, лямбда, датчик распредвалу. Почнем з першого, зняв фільтр і на гарячій машині погазував і заглушив, через пару секунд та нить в ньому розкалилась та як і повинно бути. Знімаю фішку, робота мотора погіршується, значить він повністю робочий?) Друге, зняв датчик распредвала і поміряв опір, виходило десь 1100....здається це норма, але чому що з ним що без нього робота мотора не міняється. До лямбди ще не дойшли руки...як її провіряти? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
USHASTIY 8 Поделиться Опубликовано 20 августа, 2014 Всім привіт) Сорі за то що довго не відписувався, відпочинки, трохи роботи і так далі) Машину завели, вроді все добре, компресія у всіх циліндрах нормальна, тільки чомусь немає тяги і бере багато бензину. І не падають обороти, тримаються вище 1000 об. Короче надіюсь на вашу допомогу і підказки) На даний момент в місті я не можу найти нормальну діагностику, одні відмовляють бо кажуть що комп не читає, я не розумію чому?....мозги Бош. На рахунок тупості і розхіду, то маю такі варіанти, розходомір, лямбда, датчик распредвалу. Почнем з першого, зняв фільтр і на гарячій машині погазував і заглушив, через пару секунд та нить в ньому розкалилась та як і повинно бути. Знімаю фішку, робота мотора погіршується, значить він повністю робочий?) Друге, зняв датчик распредвала і поміряв опір, виходило десь 1100....здається це норма, але чому що з ним що без нього робота мотора не міняється. До лямбди ще не дойшли руки...як її провіряти? вы валы правильно выставили? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Redline777 0 Автор Поделиться Опубликовано 20 августа, 2014 Всім привіт) Сорі за то що довго не відписувався, відпочинки, трохи роботи і так далі) Машину завели, вроді все добре, компресія у всіх циліндрах нормальна, тільки чомусь немає тяги і бере багато бензину. І не падають обороти, тримаються вище 1000 об. Короче надіюсь на вашу допомогу і підказки) На даний момент в місті я не можу найти нормальну діагностику, одні відмовляють бо кажуть що комп не читає, я не розумію чому?....мозги Бош. На рахунок тупості і розхіду, то маю такі варіанти, розходомір, лямбда, датчик распредвалу. Почнем з першого, зняв фільтр і на гарячій машині погазував і заглушив, через пару секунд та нить в ньому розкалилась та як і повинно бути. Знімаю фішку, робота мотора погіршується, значить він повністю робочий?) Друге, зняв датчик распредвала і поміряв опір, виходило десь 1100....здається це норма, але чому що з ним що без нього робота мотора не міняється. До лямбди ще не дойшли руки...як її провіряти? вы валы правильно выставили? та да вроді...якщо не правильно то які признаки будуть? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
USHASTIY 8 Поделиться Опубликовано 20 августа, 2014 Всім привіт) Сорі за то що довго не відписувався, відпочинки, трохи роботи і так далі) Машину завели, вроді все добре, компресія у всіх циліндрах нормальна, тільки чомусь немає тяги і бере багато бензину. І не падають обороти, тримаються вище 1000 об. Короче надіюсь на вашу допомогу і підказки) На даний момент в місті я не можу найти нормальну діагностику, одні відмовляють бо кажуть що комп не читає, я не розумію чому?....мозги Бош. На рахунок тупості і розхіду, то маю такі варіанти, розходомір, лямбда, датчик распредвалу. Почнем з першого, зняв фільтр і на гарячій машині погазував і заглушив, через пару секунд та нить в ньому розкалилась та як і повинно бути. Знімаю фішку, робота мотора погіршується, значить він повністю робочий?) Друге, зняв датчик распредвала і поміряв опір, виходило десь 1100....здається це норма, але чому що з ним що без нього робота мотора не міняється. До лямбди ще не дойшли руки...як її провіряти? вы валы правильно выставили? та да вроді...якщо не правильно то які признаки будуть? вот такие и будут поэтому и спросил как выставляли валы? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Redline777 0 Автор Поделиться Опубликовано 20 августа, 2014 майстер вроді хороший, робив вже ці мотори...ну незнаю, в любому випадку дякую за підсказку. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Присоединяйтесь к обсуждению
Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.