новатор 10 Автор Поделиться Опубликовано 3 апреля, 2015 перейшов до рихтовки задньої частини ,вижимав звичайним домкратом+бруски.як було і як стало ,можна прослідкувати. саме перше, що заспокоїло ,що щілина між ущільнювачем і дверима пропала,стало на місце, діагональ на задньому склі - на 5 мм не сходиться ,але це дрібниці, трохи перетянув. на ніч залишив кришу в напрузі домкрата. тепер що не радує, полотно криші велике ,хвиль,і вмятин ,ореолів -багато, тут або звертатись до майстрів ,що без фарбування виправляють(дорого),або самому. подумаю.може ще й зрізати доведеться. а взагалі криша- проблемна деталь, тяжко з нею. 1 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
АртемЕ34 28 Поделиться Опубликовано 3 апреля, 2015 красавец. так держать, читаю постоянно и кайфую) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
BOCHA 4 Поделиться Опубликовано 3 апреля, 2015 Крыша - это неимоверный геморрой. Старший брат (дипломированный по двум специальностям автомеханик с большим опытом работы) когда-то был владельцем 323 со спаленным салоном и поведенной из-за этого крышей. Поверь - дешевле, быстрее и более правильно - поставить крышу с донора. Потянутый на крыше метал - вернуть на место не реально... Проконсультируйся со спецами как правильно отрезать крышу. В каких местах "расшивать". Думаю в Виннице донора вообще не проблема найти... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
новатор 10 Автор Поделиться Опубликовано 6 апреля, 2015 знаю , що геморно. але спробую, буду використовувати єфект перенапруження металу (полотна), така собі точкова терапія. хлопак на ютубі таке зробив ,що я офігів. https://www.youtube.com/watch?v=5l3AtB2cyQA Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
новатор 10 Автор Поделиться Опубликовано 9 апреля, 2015 рихтуем помаленькО , + Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
АртемЕ34 28 Поделиться Опубликовано 9 апреля, 2015 :good: :good: :good: :good: Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Yevgeny 27 Поделиться Опубликовано 9 апреля, 2015 Вот мне интересно, откуда такие навыки в рихтовке??? Или по принципу глаза бояться - руки делают? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
АртемЕ34 28 Поделиться Опубликовано 9 апреля, 2015 Вот мне интересно, откуда такие навыки в рихтовке??? Или по принципу глаза бояться - руки делают? Красава, делает все по уму)))))) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Diesel666 36 Поделиться Опубликовано 9 апреля, 2015 Проходили недавно подобную машину ) . Желаю терпения побольше Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
новатор 10 Автор Поделиться Опубликовано 10 апреля, 2015 Вот мне интересно, откуда такие навыки в рихтовке??? Или по принципу глаза бояться - руки делают? щось наче якось так ) ,а взагалі ,наслідую одне просте правило - просто візьми і зроби - Проходили недавно подобную машину ) . Желаю терпения побольше дякую за підтримку ,) рухаюсь далі , задня частина криші -встала- нормально ,а от передня ,над рамкою трохи з косяком ,який я і сам зробив, з дуру витягував обратним молотком ,точки сварки трохи додали пружності цій частині ,хотів підправити -не пішло. довелося перерізати ,та відкрити підсилювач на криші ,із стотрони над пер.пасажиром, до речі коли відкрив - зрозумів ,чому не піддавалося ,там подвійний підсилювач ,який зігнутий, виходить, що б я не робив , давив ,вижимав ,-а до самого полотна криші над рамкою - не міг добратися ,підсилювач не давав. гнув підсилювач ,а полотно(криши) -на місці. потім вирівняю, та на точки приварю на місце. підсилювачі дуже міцні, та ще й подвійні ,після того як підрізав одну різь, зразу відчув як криша задихала.,веду до того ,що процентів на 20 , кузав тримає і криша в тому числі ,через те і не спішу зрізати її, спробую вирівняти. * батони* , ті що над дверима ,теж -дуже,дуже міцні ,вирівняти вмятинку на них ,ціла проблемма, метал подвійний, перев*язаний контактними точками.кузов дуже міцний. фото добавляю ,для наглядності. робота ще попереду. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
новатор 10 Автор Поделиться Опубликовано 10 апреля, 2015 фото+ Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
gek@ 3 Поделиться Опубликовано 11 апреля, 2015 не зря же все рихтовщики утверждают что это самый удачный кузов.надежный и крепкий,а тебе респект,сам бы никогда не полез такое делать Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
новатор 10 Автор Поделиться Опубликовано 14 апреля, 2015 це не скрізь цей кузов ,такий міцний. до речі на стапель кузов е34 та е39 - не поставиш, відсутні підпорогові борти, а це проблема. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
СеРёГиН 4 Поделиться Опубликовано 14 апреля, 2015 це не скрізь цей кузов ,такий міцний. до речі на стапель кузов е34 та е39 - не поставиш, відсутні підпорогові борти, а це проблема. 34й ставиться,є борти, 39тоже захват інший, усі автомобілі фіксуються на стапелі,! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
новатор 10 Автор Поделиться Опубликовано 16 апреля, 2015 на 3.30 сек ,на истину не претендую https://www.youtube.com/watch?v=YXvVK67JI3k Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
новатор 10 Автор Поделиться Опубликовано 3 мая, 2015 поки суть да діло ,сьогодні вирішив змайструвати СПОТЕР з пістолета ,варити-липнут буде від акумулятора.Вмятин багато ,та й щей грошенят колись зароблю )))) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Petru4e 10 Поделиться Опубликовано 3 мая, 2015 Молодец,но вся крыша в шпатле-это будет ужас. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
новатор 10 Автор Поделиться Опубликовано 4 мая, 2015 так буде ,але тільки та частина яка за люком ,ззаду ,ну і трохи над пасажирським сонце зах. козирком. Товщина буде не більше 1,5-2,5 мм, і то місцями. кислотний грунт боді 760 + звичайний грунт (акріл)+єпоксітний грунт (спектрал) і аж потім шпакля(фібер). сендвіч буде ,але з мінімальною товщиною. знаю що знайдеться багато скептичних відгуків, але я обрав такий шлях, спробую. результат всі побачать ,надіюсь на успіх. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Petru4e 10 Поделиться Опубликовано 4 мая, 2015 так буде ,але тільки та частина яка за люком ,ззаду ,ну і трохи над пасажирським сонце зах. козирком. Товщина буде не більше 1,5-2,5 мм, і то місцями. кислотний грунт боді 760 + звичайний грунт (акріл)+єпоксітний грунт (спектрал) і аж потім шпакля(фібер). сендвіч буде ,але з мінімальною товщиною. знаю що знайдеться багато скептичних відгуків, але я обрав такий шлях, спробую. результат всі побачать ,надіюсь на успіх. Шпатля просядет и будут ямки,но с другой стороны-когда на себе поймешь-научишься меня крышу) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
новатор 10 Автор Поделиться Опубликовано 5 мая, 2015 тоже варіант ))) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
новатор 10 Автор Поделиться Опубликовано 30 июня, 2015 після продажу Опеля омеги В(автомат 2,0) 1996 р - з*явилися грошенята на ремонт баварця ,ну і тепер це основна машина ,і вся любов їй. за обома машинами доглядати ой як важко ,та ще й як що одна розбита. і помчали запчастини з усіх куточків України - широкі капоти ,морди бампера ,куплено повну купу нових запчастин ,помпа,роліки ,ремні і т.д. і т.п. купив новий радіатор нісенс , і є одне питання -як кріпиться радіатор до нижньої планки ,чи точніше в що вставляється, в мене було все потрощене ,і відповідно не знаю самої конструкції. зверху кріплення є. може у кого фото є ,а ще краще саме кріплення..куплю Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
новатор 10 Автор Поделиться Опубликовано 2 июля, 2015 хоть би одним глазком глянути.........на кріплення Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
новатор 10 Автор Поделиться Опубликовано 8 июля, 2015 куплено -широкий капот -2200 грн -широку ришітку+окуляри-1000 грн -бампер з туманками -1800 грн все готується до інсталяції все куплено за людськими ціннами, за що дякую людям, які продали. встановлено нову помпу + всі роліки+всі ремінці Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
новатор 10 Автор Поделиться Опубликовано 9 июля, 2015 А-аааааааааа прикУпив сало, жИРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРР підошва -245*45*R17, диски ,навіть не знаю як я на них їздити буду....... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Diesel666 36 Поделиться Опубликовано 9 июля, 2015 Мои поздравления , так держать ! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Присоединяйтесь к обсуждению
Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.