this is the "end" BMW M50 2.5


Рекомендуемые сообщения

;) дякую за шків і за допомогу ,забрав. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Гость vetalBMW   
Гость vetalBMW

Удачи и терпения в работе по восстановлению) ,только темку неправильно назвал)) это не "END", это "BEGINNING")))

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

дякую ,) та то в кавичках """

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 недели спустя...

робота іде ,але дуже помалу, добавлю фото ,так виглядає після дтп - лапа двигуна ,зломана коли мотор просто добряче трусануло.

.

встановлено на свої законні місця - нова лапа ,генератор , насос гур. з генератором трохи незручно ,болт нижній - ну дуже незручний.

сфоткав задній редуктор ,там числа. може хто мене просвітить , що означають ,і може він *особливий* ??????

продовжую шукати корпус термостата ,пластік м50 2,5

post-5681-0-29477100-1421267080_thumb.jpg

post-5681-0-03615900-1421267264_thumb.jpg

post-5681-0-97348600-1421267274_thumb.jpg

post-5681-0-39526800-1421267471_thumb.jpg

post-5681-0-43895000-1421267482_thumb.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Nandrolon13    9

На редукторе смотреть надо, там если с ямы смотреть вертикальная надпись на язычке, скорее всего 3.23 если м50б25 мкпп

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

ще є питання ,при втраті охолоджуючої рідини ,так би мовити - режим перегріва , чи є в bmw  якийсь захист ,чи глушиться мотор системою керування. не хочу видатись смішним ,але десь про таке читав. особисто в моїй ситуації з машиною ,після дтп на машині їхали,потім через 0,5 км - за глохла, і я чесно кажучи трохи переживаю за двигун ,(м*яко кажучи) :blink:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

ну братан я лично не знаю о таком на бмв е34. перегрева эти движки очень бояться

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Не переживай, за 0,5 км ничего не будет.

що ,якщо навіть без води. ????????

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 недели спустя...

всім привіт ,є пару питань ,які намалювалися по ходу 

1.який свічний ключ потрібен ,щоб викрутити свічку . зняв катушку ,було бажання перевірити компресію ,але подивившись в  колодязь,все зрозумів ,такого ключика у мене нема.

2.як відкрутити віскомуфту від помпи ,точніше те що залишилось від неї ,умоєму випадку.

таки продовжую шукати корпус термостата ,пластік на 2,5 м50 може у кого є.потрібно вже заводити двигун ,а корпуса так і не знайшов.. дякую.

post-5681-0-98833500-1422214441_thumb.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Kretovich    7

 Віскомуфта здається має праву різьбу. Потрібно накинути ключ і стуканути по ньому молотком.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

bymer1980    4

свечной на 16-ть, а для муфты если не ошибаюсь 32. Вставляешь отвертку между шляпками болтов помпы, держишь отвертку одной рукой, а другой ключом на 32 откручиваешь. Главное сорвать резким движением. И ещё очень главный момент. На муфте ЛЕВАЯ резьба! Удачи!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Kretovich    7

 И ещё очень главный момент. На муфте ЛЕВАЯ резьба! Удачи!

 Напевно я не так написав, відкручувати потрібно за годинниковою стрілкою :)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

bymer1980    4

Напевно я не так написав,

відкручувати потрібно за

годинниковою стрілкою. Не принимайте на свой счет. Просто пока писал сообщение, вашего не видел.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Kretovich    7

Та ні, я не сприйняв :) Ви дійсно правильно зауважили,що різьба ліва,а не права як я написав. Я просто мав на увазі,що крутити вправо потрібно.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

ще хотів похвалитися ,купив ось такий супер девайс. варить шо капець, проволка ,єлектрод, все.

правда гроше потягнув нормально , надіюсь що переплата витправдана.

заявлена потужність 300 ампер, перевіримо.

 

Сварочный аппарат инверторного типа TESLA MIG/MAG/MMA 300 —это мощный полупромышленный источник сварочного тока, предназначен для полуавтоматической дуговой сварки плавящимся электродом на постоянном токе в среде защитных газов (MIG/MAG),и для ручной дуговой сварки (ММА) штучным покрытым электродом на постоянном токе.» Производитель: TESLA» Напряжение сети: 190-240 В» Потребляемая мощность: 3,8 кВт» Диаметр электрода: 1,6 - 4,0» Диаметр проволоки: 0,6 - 1,0» ПВ не менее: 80%» Гарантия: 36 месяцев» Вес: 13,5 кг» Возможность работы от автономного генератора

post-5681-0-67842500-1422273806_thumb.jpg

post-5681-0-06436400-1422273890_thumb.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

ще хотів похвалитися ,купив ось такий супер девайс. варить шо капець, проволка ,єлектрод, все.

правда гроше потягнув нормально , надіюсь що переплата витправдана.

заявлена потужність 300 ампер, перевіримо.

 

Сварочный аппарат инверторного типа TESLA MIG/MAG/MMA 300 —это мощный полупромышленный источник сварочного тока, предназначен для полуавтоматической дуговой сварки плавящимся электродом на постоянном токе в среде защитных газов (MIG/MAG),и для ручной дуговой сварки (ММА) штучным покрытым электродом на постоянном токе.» Производитель: TESLA» Напряжение сети: 190-240 В» Потребляемая мощность: 3,8 кВт» Диаметр электрода: 1,6 - 4,0» Диаметр проволоки: 0,6 - 1,0» ПВ не менее: 80%» Гарантия: 36 месяцев» Вес: 13,5 кг» Возможность работы от автономного генератора

я себе два года назад брал типа такого со всеми такими же бункцыями но только харьковського производства ТЕМП 180))) хороший помощьник дома)))

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

ціна 6125 грн. TESLA.  інверторний напівавтомат.з*ємний рукав. європеєць ,не китай, зібраний на справжніх транзисторах TOSHIBA + гарантія 3 роки, думаю не кожен виріб може похвалитися такою гарантією.

брав тут. давно мріяв

http://teslaweld.com/tesla-mig-mag-mma-300-provoloka-and-elektrod.php

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

vad1k_M5    5

Желаю удачи в восстановлении, с нетерпением ждем конца проекта  :)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

дякую ,скоро добавлю трохи фото ,рухаюсь , але потрохи ,багато часу займають пошуки запчастин, по більш-менш нормальним цінам. поки що не можу приступити до рихтовки криші, чекаю заднє скло, щоб було по чому рамку виставляти ,всі в один голос - ріж кришу ,яле я спробую рихтанути по максимумі ,різати завжди встигну.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 недели спустя...

привіт, так як машину брав на лафеті , та ще досі не заводив , вирішив проміряти компресію в циліндрах , у всіх по 10 , а от в оному насторожило - всього 8. плюнув масла в циліндр , стало 10. думаю розкоксовка на черзі. фоток добавлю. але трохи тривожно. :rolleyes:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу